اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

فاصله گرفتن از اسراف یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی فاصله گرفتن از اسراف و زیاده‌روی در زندگی است.

فاصله گرفتن از اسراف یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن، متدین و ولایتمدار شهر خورموج در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد از اختلال شبکه دیجیتالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در شهرستان دشتی انتقاد کرد و گفت: مشکلی که خیلی وقت است در شهرستان دشتی وجود دارد و در این ایام نیز ملموس است اختلال در شبکه دیجیتالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در شهرستان دشتی است.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه ماهواره سمی برای خانواده‌ها است افزود: با وجود تبلیغاتی که برای استفاده از سیستم دیجیتال صدا و سیما به خانواده‌ها می‌شود، ولی در این شهرستان این سیستم دارای کیفیت نامناسبی است به گونه‌ای که بعضی از اوقات مطلب خوبی هم که می‌خواهیم گوش بگیریم و آن را ببینیم از استفاده آن پشیمان می‌شویم.

این مسئول از مسئولان صدا و سیمای مرکز استان بوشهر نسبت به زحمات و تلاش‌های فراوانی که انجام می‌دهند تقدیر کرد.

مصلح پیشاپیش فرا رسیدن ایام ماه محرم را به تمام شیعیان تسلیت گفت و افزود: نقش سخنرانان و روحانیون در زمینه فلسفه اصلی قیام عاشورا و تبیین آن به مردم  مهم است.

وی به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی و اقتصادی مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب است اشاره کرد و دوری از اسراف را مورد تاکید قرار داد و گفت: با وجود همه گرانی‌ها و تورمی که وجود دارد، اما هنوز شاهد اسراف توسط خانواده‌ها هستیم.

امام جمعه خورموج ادامه داد: چه ضرورتی دارد که بر سر سفره عمومی حجاج ما سه نوع خورشت وجود داشته باشد و بیش از یک هفته مهمانی ادامه داشته باشد و حتی در مجالس ختم نیز چنین اسراف‌هایی صورت می‌گیرد که هیچ ضرورتی ندارد.

این مسئول متذکر شد: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی فاصله گرفتن از اسراف و زیاده‌روی در زندگی است.

وی در پایان خواستار توجه بیشتر به کیفیت نان در سطح شهرستان شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول