اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌ها و مشاور سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور:

مدیریت بهینه منابع کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل استان‌ها و مشاور سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور، مدیریت بهینه منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور را رکن مهم و کلیدی در برنامه اقتصاد مقاومتی دانست.

مدیریت بهینه منابع کلید تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد مرندی‌مقدم ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی و تجلیل از واحدهای نمونه استان مرکزی در اراک اظهار داشت: امروز اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور از فشارهای اقتصادی، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان است، که در این زمینه مدیریت بهینه منابع از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه باید در عرصه اقتصاد و شکست دشمن در تحریم‌ها حضوری مانند هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم، اظهار داشت: در شرایط کنونی عرصه تولید، عرصه جهاد است و تحریم‌ها نخواهد توانست مردم را از ادامه مسیر انقلاب متوقف کند بی‌شک همانند زمان جنگ با اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و افزایش کیفیت محصولات، از این میدان سربلند بیرون خواهیم آمد و درس دیگری به دشمنان ایران اسلامی خواهیم آموخت.

مدیرکل استان‌ها و مشاور سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد که باید از امکانات موجود نهایت بهره را برد تا بتوان در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان ایستادگی کرد.

وی تولید بیشتر و باکیفیت را مهم‌ترین اصل در رسیدن به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: توجه به تولید داخل و حمایت از تولیدکنندگان محور اصلی اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مرندی‌مقدم با تاکید بر اینکه در شرایط حساس امروز کشور این تولیدکنندگان هستند که بزرگ‌ترین خدمت را برای تامین نیازهای اساسی و مایحتاج مردم انجام می‌دهند، بیان داشت: کار تولیدکنندگان در شرایط امروز کشور انفاق است و این تولیدکنندگان هستند که موجب خودکفایی کشور می‌شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی نیز گفت: با وجود همه مشکلات و چالش‌هایی که کشور در حوزه اقتصادی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، خوشبختانه استان مرکزی به خوبی توانسته است با کار و تولید این مشکلات را پشت سر گذاشته و در بخش صنعت به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

سعید آقاصادقی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان مشغول فعالیت هستند که حدود 150 واحد تولیدی در سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به وظایف سازمان استاندارد اظهار داشت: این سازمان نقش بسیار ارزنده‌ای در تولید و ساخت محصولات استاندارد و حصول اطمینان مردم از بازار داخل دارد.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه بدون استاندارد و رقابت‌پذیری امکان حضور ایران در بازارهای خارجی وجود ندارد، گفت: تولید محصول با کیفیت موجب افزایش تقاضا و در نتیجه تولید بیشتر خواهد شد که می‌طلبد تولیدکنندگان به این مهم توجه داشته باشند.

در این مراسم سید سعید میرنظامی‌مدنی به عنوان مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی معرفی و از خدمات احمد ذاکری مدیرکل قبلی تقدیر و همچنین از 10 واحد صنعتی برتر ملی و استانی در حوزه رعایت استانداردها تجلیل شد.

انتهای پیام/87001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول