اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

بسیج باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان فرهنگ مصرف در جامعه نهادینه کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان فرهنگ غالب مصرف در جامعه نهادینه کند.

بسیج باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان فرهنگ مصرف در جامعه نهادینه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع خواهران بسیجی استان گلستان اظهار داشت: همه باید در جامعه اسلامی، فرهنگ راحت خرج کردن، بی‎جهت خرج کردن، کمتر تولید کردن و بیشتر مصرف کردن را معکوس کنیم.

وی با اشاره به شعار "هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک مصرف کننده" تصریح کرد: اگر از تعداد 75 میلیون جمعیت کشور ایران که 50 میلیون آن توان کار دارند مورد توجه قرار بگیرد بعد از گذشت یک سال یقینا تحول شگرفی در اقتصاد ایران به وجود خواهد آمد و آمریکا و متحدانش بار دیگر پشیمان از تحریم اقتصادی ایران می‎شوند چرا که ایران آن روز به ایرانِ قدرتمند اقتصادی تبدیل شده است.

اقتصاد مقاومتی به دلیل دسترسی راحت به درآمد نفتی در کشور رعایت نمی‎شود

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی موضوع جدیدی نیست ابراز داشت: برخی کشورها سال‎هاست که از طریق اقتصاد مقاومتی مدیریت می‎شوند و در کشور ما نیز چند سالی است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند که متاسفانه به دلیل دسترسی راحت به درآمد نفتی این موضوع زیاد در کشور رعایت نمی‎شد و امسال که دشمن از طریق جنگ اقتصادی کشور را تهدید کرده، مردم به اقتصاد مقاومتی توجه می‎کنند.

بابایی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری 12 الزام را برای اقتصاد مقاومتی بیان کردند که شش مورد به دولت و شش مورد نیز متوجه مردم است در بخش دولت باید کنترل ارز، صدور کالا، واردات، ارز مبادله‎ای و ارز مرجع مورد توجه قرار بگیرد.

وی یادآور شد: آنچه ما به عنوان بسیج باید کار کنیم بخش مردمی است چون بسیج به عنوان سازمانی مردمی مطرح است.

نتیجه خرید کالای خارجی، بیکاری جوان ایرانی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی را ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین آحاد جامعه برشمرد و متذکر شد: تعادل و مدیریت در مصرف نیز باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

بابایی با تاکید بر اینکه خرید کالای ایرانی موجب رونق کارخانجات داخل کشور می‎شود ابراز داشت: نتیجه حمایت از تولیدات داخل افزایش کیفیت کالا، ازدیاد اشتغال، کاهش آسیب‎پذیری ناشی از تحریم‎ها را در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: آلمانی‎ها در توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) و دشمنی با ایران دست در دست کشورهایی چون انگلستان، فرانسه و آمریکا می‎دهند و ما به جای اینکه با آنها مقابله کنیم، کالای آلمانی می‎خریم که نتیجه آن اشتغال آلمانی و بیکاری جوان ایرانی است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: اگر غیرت ملی داشته باشیم به خاطر جوانان خودمان باید کالای ایرانی بخریم و اگر به غیرت دینی توجه کنیم به خاطر رویه اسلام‎ستیزانه آلمان نباید کالای آلمانی و یا خارجی خریداری کنیم.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول