اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جنبش نرم افزاری بسیج مدرسه معصومیه:

اقتصاد مقاومتی بدون مبارزه با مفاسد اقتصادی غیرممکن است

خبرگزاری فارس: معاون جنبش نرم‌افزاری بسیج مدرسه علمیه معصومیه گفت: تحقق سیاست‌های مورد تاکید رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بدون مبارزه با مفاسد اقتصادی غیرممکن است.

اقتصاد مقاومتی بدون مبارزه با مفاسد اقتصادی غیرممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید محمدرضا رضی در نشست سیاسی «بررسی راهکارهای حفظ و افزایش رفاه و امنیت کشور» که بعد از ظهر امروز در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز با فتنه‌ای عمیق و پیچیده روبه‌رو شده که ممکن است جامعه را به شدت متأثر کند.

وی افزود: جبهه استکباری برنامه‌ای جدی برای نابودی نظام اسلامی طراحی کرده که حداقل‌های آن عقب‌نشینی ملت ایران است.

معاون جنبش نرم‌افزاری بسیج مدرسه علمیه معصومیه با بیان اینکه فتنه جدید به دنبال متقاعد کردن رهبری به سرکشیدن جام زهر است گفت: در این شرایط لازم است وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بهبود یابد.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی صحیح و در شأن ملت ایران راهکاری اساسی به منظور ارتقای رضایتمندی عمومی در سطح کشور محسوب می‌شود.

رضی با تاکید بر معرفی افراد مخل و مفسد اقتصادی به مردم خاطر نشان کرد: ملت ایران باید دریابند که کشور هم‌اکنون در جنگ اقتصادی با دشمنان است ضمن اینکه نباید مسائل به گونه‌ای مطرح شوند که همه تقصیرها به گردن دولت انداخته شود هر چند دولت نیز دارای تقصیرهایی است.

معاون جنبش نرم‌افزاری بسیج مدرسه علمیه معصومیه بیان داشت: امیدوار ساختن مردم و تحقق سیاست‌های مورد تاکید رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بدون مبارزه با مفاسد اقتصادی غیرممکن است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول