اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

فعالیت 23 تعاونی ویژه بانوان در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 23 تعاونی ویژه بانوان در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها بین هفت تا 15 نفر عضو دارند.

فعالیت 23 تعاونی ویژه بانوان در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان از فعالیت پنج معاونت از جمله پیشگیری، توانبخشی و مشارکت‌های مردمی در اداره کل سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این معاونت‌ها در حال ارائه خدمات به مددجویان است.

وی از وجود یک شماره تلفن برای ارائه مشاوره‌های ازدواج و طلاق خبر داد و افزود: شماره تلفن 148 برای این امر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت شماره تلفن 123 برای اورژانس خانواده تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این حوزه مورد تقدیر دادگستری قرار گرفته است.

وی از وجود 23 تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: تعاونی‌های فعال بین هفت تا 15 نفر عضو دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه از وجود واحد مستقل آموزش در این اداره کل خبر داد و گفت: جامعه هدف طرح ملی مطلع مهر باید به صورت شفاف تعریف شود تا بتوان با برگزاری نشست‌های تخصصی برای آن برنامه‌ریزی کرد.

امیر نظری تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی مطلع مهر اگر با مدرسان داخل مجموعه آموزش و پرورش برگزار شود، امور راحت‌تر اجرا می‌شود.

همچنین مدیر تبلیغات اسلامی استان زنجان در این جلسه گفت: طرح مطلع مهر نقص‌هایی دارد که باید در اجرا به آنها توجه شود.

ایرج رحمانی مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان از وجود چهار سمن فعال در امور خانواده و ازدواج در سطح استان خبر داد و گفت: این سمن‌‌ها فعالیت‌های مطلوبی را در این حوزه انجام داده‌اند که با استقبال مردمی هم مواجه بوده است.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول