اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مجتمع خیریه حضرت ولی‌عصر (عج):

مجتمع معلولان ایثار ورامین به بهزیستی واگذار شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مجتمع خیریه حضرت ولی‌عصر (عج) از واگذاری مجتمع معلولان ایثار به اداره بهزیستی خبر داد.

مجتمع معلولان ایثار ورامین به بهزیستی واگذار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در حاشیه مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع معلولان ایثار شهرستان ورامین ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت، عید سعید غدیرخم را از مهمترین اعیاد اسلامی شیعیان دانست و گفت: عید سعید غدیرخم در تعابیر روایی شیعیان حتی از عید قربان و عید فطر نیز مهم‌تر شمرده شده و عید غدیر، عید ولایت و امامت است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه در روایات بر اهمیت والای عید غدیرخم تاکید شده است، کمک به مستمندان، عیدی دادن، برگزاری مراسم جشن و سرور و ... را از آداب عید سعید غدیرخم برشمرد.

عضو هیئت مدیره مجتمع خیریه حضرت ولی‌عصر (عج) با اشاره به اقداماتی که در مجتمع معلولان ایثار شهرستان ورامین صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر این مرکز با ساختمان اداری، رختشوی‌خانه، آشپزخانه، انبار، سردخانه و سایر ساختمان‌های مورد نظر خود ظرفیت نگهداری معلولان را به دو برابر موجود یعنی 150 نفر رسانده است.

حجت‌الاسلام محمودی در ادامه تاکید کرد: این مرکز با توجه به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری مراکز دولتی به بخش خصوصی، اول تیر ماه سال 86 به مؤسسه خیریه حشرت ولی‌عصر (عج) ورامین که توسط چند نفر از خیرین شهر ورامین و به ریاست امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دایر است، واگذار شد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان تصریح کرد: حدود یک ماه قبل و پس از رفع مشکلات جدی آن این مجتمع مجددا به اداره بهزیستی واگذار شد.

 انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول