اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

حمایت بهزیستی از 68 کودک دشتستانی

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان از حمایت بهزیستی از 68 کودک دشتستانی خبر داد.

حمایت بهزیستی از 68 کودک دشتستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حمایت از اقشار نیازمند و ناتوان جامعه از فعالیت‌های مهم و ارزشمندی است که تمامی اقشار و آحاد جامعه در قبال آن مسئول هستند و بهزیستی در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی در این راستا انجام داده است.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: آگاهی از نیازها و خواسته‌های اقشار نیازمند و مددجویان از مسائل مهمی است که بهزیستی شهرستان دشتستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ها و طرح‌های خود را با توجه به این مهم انجام می‌دهیم.

هوشیار بیان داشت: ارائه خدمات کالابرگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ از برنامه‌های مهمی است که بهزیستی در دستور کار خود قرار داده و در دوره‌های زمانی مختلف شاهد ارائه اینگونه خدمات به مددجویان بهزیستی دشتستان بوده‌ایم.

وی در ارتباط با نحوه و میزان توزیع کالابرگ بین مددجویان بهزیستی دشتستان اضافه کرد: 13 هزار و 468 کالا برگ به ارزش یک میلیارد و 346 میلیون و 800 هزار ریال بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به 150 فعالیت تخصصی تعریف شده بهزیستی، امکانات و منابع مالی این سازمان با حجم گسترده ماموریت‌ها سازگاری و سنخیت ندارد و باید برای کاهش آلام دردمندان به‌ویژه در این برهه زمانی همه در امر کمک به محرومان مشارکت داشته باشند.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان عنوان کرد: برای پاسخگویی به نیازهای 4 هزار و 500 خانوار زیرپوشش، مراکز نگهداری سالمندان، کودکان بی‌سرپرست، مراقبت‌های بیماران روانی، مراکز درمانی معتادان خود معرف، مراکز حرفه‌آموزی معلولان نیازمند کمک‌های مردمی و خیرین هستیم.

هوشیار ادامه داد: 30 کودک بی‌سرپرست که به دلایل مختلف هم از نعمت پدر و هم مادر محروم هستند تحت پوشش این سازمان در شهرستان دشتستان هستند که افراد خیر می‌توانند به‌عنوان حامی برای کمک به این کودکان اقدام کنند.

وی افزود: در شهرستان دشتستان 38 کودک امدادگیر بهزیستی وجود دارد که ماهانه یک میلیون و 200 هزار ریال مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان با اشاره به هزینه بالای درمانی برخی از معلولان گفت: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به دستگیری و کمک به این بیماران نیست و حمایت‌های مردمی و خیرین از ضروریاتی است که سبب ارائه خدمات بهتر به مددجویان می‌شود.

هوشیار ابراز داشت: در یک سال گذشته 360 میلیون ریال فقط برای کمک هزینه کاشت حلزون برای 12 نفر از کودکان تحت پوشش بهزیستی دشتستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول