اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین سالگرد سفر رهبری به قم/

حاجی‌مظفری: تمام مصوبات سازمان بهزیستی عملیاتی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان قم گفت: همه مصوبات سفر رهبری به استان قم در ارتباط با سازمان بهزیستی عملیاتی شده است.

حاجی‌مظفری: تمام مصوبات سازمان بهزیستی عملیاتی شده است

ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در جریان سفر مقام معظم رهبری به قم 11 مصوبه در ارتباط با سازمان بهزیستی استان قم ابلاغ شد.

وی ادامه داد: از جمله مصوباتی که در زمینه کمک به مددجویان سازمان بهزیستی ابلاغ شد، اهدای یک هدیه از طرف مقام معظم رهبری به مددجویان این سازمان بود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قم افزود: از دیگر فعالیت‌هایی که در این زمینه و در راستای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم در دست اقدام قرار گرفت، مناسب‌سازی 200 دستگاه خودرو مربوط به معلولین بود که این فعالیت به صورت صددرصد کامل انجام شد.

وی بیان داشت: از دیگر اقداماتی که در این زمینه انجام دادیم، کمک مالی به سازمان‌های مردم نهادی بود که در زمینه حمایت از معلولین فعالیت می‌کنند که برای این بخش 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده بود که به صورت کامل انجام شد.

حاجی‌مظفری اذعان کرد: گازکشی منازل 450 خانوار از مددجویان سازمان یکی دیگر از اقدامات سازمان بهزیستی بود که این کار برای 85 خانوار تاکنون انجام شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که کمک به تعمیر 150 واحد مسکونی مددجویان یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بوده است، ابراز داشت: در زمینه انجام مصوبات 450 فقره کمک به مددجویان در زمینه خرید لوازم ضروری زندگی انجام شد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قم تامین جهیزیه برای 900 نفر از مددجویان را از دیگر فعالیت‌ها دانست و گفت: این طرح نیز یکی دیگر از مصوباتی بود که در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان قم ابلاغ شد که از این مقدار 750 سری اهداء شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مصوبات تامین مسکن برای مددجویان به تعداد 300 واحد بود که از این مقدار 170 واحد واگذار شده است.

مظفری در پایان تکمیل مرکز توانبخشی مددجویان را یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان دانست و عنوان کرد: در این زمینه باید همه اقدامات لازم انجام شود تا در سریع‌ترین زمان از این مرکز بهره‌برداری کامل شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول