اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر خبر داد

90 پایگاه اداره بهزیستی آماده بینایی سنجی خردسالان خرمشهری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: 90 پایگاه اداره بهزیستی آماده بینایی سنجی در خردسالان خرمشهری است.

90 پایگاه اداره بهزیستی آماده بینایی سنجی خردسالان خرمشهری

شهید سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: 90 پایگاه در شهرستان خرمشهر برای طرح سنجش بینایی خردسالان 3 تا 6 سال تجهیز شده است.

وی افزود: از این تعداد 50 پایگاه در شهر و 40 پایگاه در روستا فعال بوده و خانواده‌های خرمشهری به مدت 45 روز می‌توانند سنجش بینایی چشم فرزندان خود را با مراجعه به پایگاه‌های فوق انجام دهند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر ادامه داد: سن مطلوب برای پیشگیری و درمان این عارضه تا پنج سالگی است بنابراین توجه به این طرح و انجام معاینات چشمی کودکان برای سلامت بینایی فرزندانمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به خانواده‌های خرمشهری گفت: از خانواده‌های خرمشهری تقاضا می‌شود در روزهای آغازین طرح به پایگاه‌ها مراجعه کنند تا در روزهای آخر با ازدحام و ترافیک روبه‌رو نشوند.

سهیلی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص کودکان دو زبانه بیان داشت: یکی از شگردهای رابطین طرح بینایی سنج آموزش خانواده‌های کودکان دو زبانه است.

وی افزود: این رابطین با گذراندن دوره‌‌های آموزشی در خصوص برقراری ارتباط با کودکان دو زبانه آشنا شده و در این راه خانواده‌ها نیز با آموزش خردسالان خود در منزل برای برقراری این رابطه کمک کنند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر در پایان گفت: خانواده‌های خرمشهری می‌توانند با استفاده از نشانه آموزشی E کودکان خود را در منزل برای آمادگی در طرح معاینه تنبلی چشم آماده کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول