اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

خانواده‌ها مواظب خطرات و سقوط اخلاقی باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: خانواده‌ها و جوانان مواظب خطرات و سقوط اخلاقی باشند.

خانواده‌ها مواظب خطرات و سقوط اخلاقی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در گردهمایی تشکل‌های مذهبی این شهرستان با بیان اینکه مسجد خانه خدا است، اظهار داشت: هیئت امنای مساجد باید بدانند که خدمت به مسجد بزرگترین نعمت است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم روضه برای امام حسین(ع) از کارهای ائمه معصومین بود، گفت: هر کس دل خود را به عشقی بسته است و عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) هم دل خود را به عشق ائمه معصومین(ع) بسته‌اند.

امام جمعه خرم‌دره خدمت به مسجد را دارای ارزشی بزرگ دانست و بیان داشت: پیامبران و بزرگان دین در طول تاریخ خادم مسجد بوده‌اند.

وی افزود: مسجد جزو شعائر است و هر چیزی که برای خدا باشد ارزش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام نورپور در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد: امروز خانواده‌ها و اخلاق ما در خطر است.

وی افزود: امروز بی‌حیایی از هر طرف به سوی ما می‌وزد و دشمن شب و روز برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کند.

امام جمعه خرم‌دره اضافه کرد: دشمن هیچ‌گاه برای رسیدن به اهداف شوم خود استراحت نمی‌کند و همواره برای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در تلاش است.

وی آشنا کردن کودکان و نوجوانان با مسجد را یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان و خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) شهید شد تا حجاب، امر به معروف و نهی از منکر بماند ولی متاسفانه امروز شاهد بی‌حجابی‌ برخی افراد در سطح جامعه هستیم.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه ما امروز 56 هزار مسجد در کشور داریم، گفت: دشمن از بمب اتم نمی‌ترسد، ولی از آبادانی مساجد ما وحشت دارد.

وی افزود: ما باید مساجد را آباد کرده و فقط به دهه اول محرم و سه شب احیای ماه رمضان خلاصه نکنیم چرا که باید در مسجد با دین آشنا شده و انسانیت بیاموزیم.

انتهای پیام/73001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول