اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه عالی خاتم‌الاوصیا (ص):

شیخ انصاری سرمایه‌ای اخلاقی و فکری برای حوزه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر مدرسه عالی خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: افرادی چون شیخ انصاری سرمایه‌ای گران‌قدر در زمینه تفکر، اخلاق و ارزش‌های بالای انسانی به شمار می‌روند.

شیخ انصاری سرمایه‌ای اخلاقی و فکری برای حوزه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمد عصاری در مراسم گرامیداشت دویست و یازدهمین سالروز درگذشت شیخ اعظم، مرتضی انصاری که ظهر امروز در مدرسه خاتم‌الاوصیا (ص) برگزار شد عظمت بالای عید غدیر را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: درک عید غدیر لیاقتی است که باید برای بهره‌مندی از آن شکرگزار خداوند باشیم.

وی برگزاری مراسم نکوداشت برای تجلیل از بزرگان تشیع و فقهای عالی مقام را افتخاری عظیم دانست و گفت: این افراد تنها یک شخص نیستند بلکه سرمایه‌ای گران‌قدر در زمینه تفکر، اخلاق و ارزش‌های بالای انسانی به شمار می‌روند.

مدیر مدرسه عالی خاتم‌الاوصیا (ص) خاطر نشان کرد: برای بررسی شخصیت بزرگان علم و دین باید آثار آن‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: شخصیت علمی و معنوی شیخ انصاری بر هیچ کس پوشیده نیست و برای شناخت او باید پیچیدگی‌های خاصی را مورد کنکاش قرار داد.

عصاری بیان داشت: اهتمام به اجتهاد فقهی و اصولی برای شناخت شخصیت شیخ اعظم ضروری است زیرا تا وقتی که تفکرات اجتهادی او مورد بررسی قرار نگیرد نمی‌توان عظمت مقام علمی شیخ را درک کرد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول