اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد همدان:

تحقق فضایل اخلاقی در جامعه از اهداف فرهنگی کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: در اهداف فرهنگی به دنبال تحقق فضایل اخلاقی و نهادینه شدن اعتقادات هستیم

تحقق فضایل اخلاقی در جامعه از اهداف فرهنگی کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهدی فضلی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه کانون‌های فرهنگی استان همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در برهه‌های مختلف تاریخ خود با حوادث و وقایع بسیار عظیمی مواجه شد که هر یک از آنها به تنهایی می‌توانست در براندازی یک دولت تأثیرگذار باشد که از جمله آن شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریورماه سال 1360 بود.

وی افزود: انجام این ترور پس از بمب‌گذاری مجلس شورای اسلامی در 30 خرداد همان سال اثرات غم‌بار فراوانی را بر جامعه سیاسی ایران حاکم کرد و مردم ما تنها با ایمان به خدا و پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) توانستند در مقابل این مشکلات استقامت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان خاطرنشان کرد: رویدادهایی که امروزه در هر گوشه جهان رخ می‌دهد تنها نمونه کوچکی است از آنچه که ما برای انقلاب اسلامی ایران متحمل شدیم و در این میان شهیدان رجایی و باهنر آیینه به تمام معنای ساده‌زیستی و مدیریت بودند و شهادت زیبنده آنها بود.

وی بیان کرد: به لحاظ اهمیت کار فرهنگی و رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره) صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیای عزت و کرامت فردی و فرهنگی در بعد توانمندسازی فکری و معنوی خانواده‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و در زمینه توجه به کار فرهنگی زیربنایی و رسالت راهبردی کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور تحقق رکن اجرایی در رابطه با توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها تلاش بسیاری را انجام داده است.

فضلی ادامه داد: ایجاد فضای اعتقادی و فرهنگی سالم برای افراد زیر پوشش با استفاده از ابزار، امکانات و برنامه‌ها، اهتمام برای تعمیم باورها و اصول مبانی ارزشی و گسترش آن به منظور افزایش بصیرت دینی در بین خانواده‌ها و مصون‌سازی خانواده‌ها در مقابل توطئه و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های موجود در جامعه از نکات محوری کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان همدان نیز اهداف سیاسی کمیته امداد امام خمینی(ره) را پاسخگویی به نیازهای موجود و تأکید بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در اهداف فرهنگی به دنبال تحقق فضایل اخلاقی و نهادینه شدن اعتقادات، باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در راستای دستیابی به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

نقی منوچهری در پایان گفت: کانون‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان همدان از ابتدای تیرماه فعالیت خود را در دو کانون دخترانه و دو کانون پسرانه با 700 دانش‌آموز آغاز کردند و ابتکارات نوینی نیز در آنها انجام گرفت.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول