اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تاکسیرانی آبادان:

فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز در آبادان متوقف شود

خبرگزاری فارس: معاون تاکسیرانی آبادان گفت: در راستای رفاه حال شهروندان، فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهرستان باید نظارت و متوقف شود.

فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز در آبادان متوقف شود

علی امینیان دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 875 تاکسی، حمل و نقل درون شهری آبادان را بر عهده داشته و مشغول به جابه‌جایی مسافر در شهرستان هستند.

وی افزود: در راستای رفع مشکل جابه‌جایی و حمل مسافر در شهرستان، سازمان تاکسیرانی اقدامات مطلوب و مؤثری در دستور کار قرار داده است.

معاون تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: این ارگان اجرایی با تعامل شهرداری در نظر دارد که چند ایستگاه تاکسی را برای تردد بهتر و خدمات‌رسانی مضاعف‌تر به شهروندان ارائه کند.

وی اضافه کرد: ایستگاه‌های تاکسی جانمایی شده و در صورت صدور مجوز ساخت به بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی واگذار می‌شود.

امینیان دهکردی بیان کرد: در صورت تحقق این امر و راه‌اندازی ایستگاه‌های تاکسی درون شهری، مشکل تردد و جابه‌جایی مسافران آبادانی حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تنها حربه نظارت بر تردد تاکسی‌ها، گشت بازرسی توسط تاکسیرانی و پلیس راهور است، گفت: با راه‌اندازی ایستگاه تاکسی‌های شهری، روند کار و نقاط ضعف و قوت فعالیت تاکسیداران مشخص می‌شود.

* تاکسی‌هایی که کار نکنند کارت سوختشان باطل می‌شود

معاون تاکسیرانی آبادان با بیان اینکه در همین راستا سرشماری عمومی تاکسی‌ها در آبادان آغاز شده و در حال انجام است، اضافه کرد: با مشخص شدن روند کند فعالیت تاکسی‌های شهری، تاکسیرانی اقدام به ابطال کارت سوخت آنها می‌کند.

وی بیان کرد: از کارمندان و افرادی که در ارگان‌ها و ادارات شهرستان مشغول به‌کار هستند می‌خواهیم شغل دوم خود را مسافرکشی انتخاب نکنند و فرصت اشتغال را از تاکسیدارانی که تنها از این راه امرار معاش می‌کنند، نگیرند.

امینیان دهکردی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر گلایه‌مندی شهروندان از عدم ساماندهی مناسب تاکسی‌های خیابان امیری خاطرنشان کرد: پیش از این تنها تاکسی‌ها از خیابان طالقانی تردد می کرده و عبور و مرور شخصی‌ها غیرمجاز و ممنوع بود.

وی با تأکید بر اینکه تردد خودروهای شخصی، انگیزه دربستی کار کردن تاکسی‌ها را تقویت می‌کند، اضافه کرد: اما مدتی است که خودروهای شخصی‌ها نیز از این خیابان عبور کرده و علاوه بر این اقدام به مسافرکشی و جابه‌جایی شهروندان می‌کنند.

معاون تاکسیرانی آبادان گفت: سازمان تاکسیرانی آبادان با استقرار چندین بازرس و فعالیت کاری آنها در ساعات پیک مسافر که هشت تا 11 شب است، در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش می‌کند.

وی در پایان خطاب به شهروندان اظهار کرد: مردم بهترین بازرسان هستند و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و تخلف در حوزه تاکسیرانی می‌توانند مراتب را شفاهی یا کتبی به این سازمان ارائه دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول