اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان:

شهروندان به‌جای مسافربرهای شخصی از تاکسی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: شهروندان باید با تعامل مضاعف برای تردد به نقاط مختلف شهر به‌جای استفاده از مسافربرهای شخصی، تاکسی‌ها را انتخاب کنند.

شهروندان به‌جای مسافربرهای شخصی از تاکسی استفاده کنند

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات حمل و نقل مسافران شهری در آبادان باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی افزود: در این زمینه شهروندان باید با تعامل مضاعف برای تردد به نقاط مختلف شهر به‌جای استفاده از مسافربرهای شخصی، تاکسی‌ها را انتخاب کرده و جایگزین کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: البته با تمهیدات اندیشیده شده با تاکسی‌دارانی که فعالیت کاری نداشته و در اغلب روزها غایب هستند برخورد قاطع می‌شود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی برخورد با تاکسی‌داران متخلف چنین عنوان کرد: در صورت مشاهده و گزارش رسیده از تخلف تاکسی‌داران، کارت سوخت آنها ابطال می‌شود.

مکوندی با بیان اینکه اخیراً با 10 تاکسی متخلف در این شهرستان برخورد شده است، اضافه کرد: در حال حاضر این سازمان با استقرار بازرسان ویژه بر کار تاکسی‌داران شهری نظارت کرده و تردد آنها را در ساعات مختلف با کارت حضور و غیاب طراحی شده بازبینی می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه تا 20 روز آینده مراحل آغازین پروژه ایستگاه‌های تاکسی در آبادان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: با احداث این ایستگاه‌ها، تاکسی‌های شهری ساماندهی می‌شوند و مشکل تردد شهروندان با تعامل مضاعف سازمان تاکسیرانی به طور کامل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول