اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

افزایش نرخ 20 درصدی تاکسی در گرگان کاملا منطقی و قانونی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: افزایش نرخ تاکسی تا سقف 20 درصد با شرایط موجود کاملا منطقی و قانونی است.

افزایش نرخ 20 درصدی تاکسی در گرگان کاملا منطقی و قانونی است

عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: افزایش نرخ تاکسی دقیقا مطابق سنوات گذشته بوده و چیزی خارج از محدوده قانون نیست و هر ساله شاهد افزایش 10 الی 15 درصدی قیمت تاکسی بوده‎ایم و این رشد در سال‎ جاری نیز کمی با تأخیر صورت گرفته است.

وی به دلایل تأخیر افزایش نرخ تاکسی در گرگان اشاره کرد و بیان داشت: احساس می‎شد دولت مابه‎التفاوت نرخ تاکسی را به تاکسیرانان بدهد و شاید با قرار دادن سوبسید از مشکلات این قشر کم کند اما هیچ مساعدتی به رانندگان تاکسی نشد و اکنون پس از گذشت هشت ماه از سال شاهد افزایش نرخ تاکسی در شهر گرگان هستیم.

افزایش نرخ تاکسی در راستای دفاع از حقوق مردم و تاکسیرانان است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: با توجه به اینکه خیلی از هزینه‎ها افزایش داشته لذا نمی‎توانستیم بیش از این مقاومت به خرج داده و منتظر حمایت‎های دولت باشیم.

چراغعلی افزایش نرخ تاکسی را در راستای دفاع از حقوق مردم و تاکسیرانان عنوان و خاطر نشان کرد: تاکسیرانان قشر زحمتکش جامعه هستند، هیچ راننده‎ای از محل این درآمد، خانه‎دار نشده و نتوانسته زندگی راحتی را برای خود و خانواده‎اش تامین کند و این نشان می‎دهد شغل تاکسیرانی مناسب و پردرآمد نیست.

وی متذکر شد: قانونگذار مطابق مقررات، تعیین نرخ تاکسی و ناوگان حمل و نقل درون شهری را به شورای شهر واگذار کرده و طبیعی است هرگونه تعیین و تغییری در نرخ تاکسی باید بر اساس مقررات به تایید شورای شهر برسد.

نرخ‎های متفاوت رانندگان تاکسی باید با کنترل بیشتری صورت بگیرد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: دستورالعمل‎ها، قوانین و مکاتباتی که صورت می‎گیرد قطعا نمی‎تواند خارج از قانون باشد.

چراغعلی در خصوص نرخ‎های متفاوت رانندگان تاکسی در یک مسیر مشخص خاطر نشان کرد: باید نظارت و بازرسی در این حوزه تقویت شود و بعضا نرخ‎های تعیین شده و قانونی ممکن است توسط برخی رانندگان رعایت نشود که این نظارت‎ها به عهده سازمان تاکسیرانی گذاشته شده و قطعا باید کنترل بیشتری صورت بگیرد تا خدایی ناکرده موجبات نارضایتی مردم فراهم نشود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول