اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا خبر داد

افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی سرویس مدارس رشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا گفت: نرخ کرایه تاکسی سرویس مدارس رشت 15 درصد افزایش یافته است.

افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی سرویس مدارس رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن پورفخریان در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به افزایش نرخ تاکسی‌های سرویس مدارس اظهار کرد: پیشنهاد افزایش قیمت از طرف سازمان تاکسیرانی اعلام و برای تصویب به شورای شهر رشت ارسال شده است.

وی ادامه داد: به دنبال شکایت شهروندان مبنی بر دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب شورا، مقرر شده تا مسیرهایی که برای تاکسی‌داران توجیه اقتصادی ندارد شناسایی و برای افزایش نرخ به شورا مکاتبه شود.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت ساماندهی وانت بارها را طبق قانون بر عهده شهرداری دانست و ابراز کرد: پیشنهاد راه‌اندازی وانت بار بی‌سیم به منظور جلوگیری از پراکندگی وانت بارها در کمیسیون حمل و نقل بررسی شد و کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: با قانون جدید عواید پارکبان به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود بر همین اساس تمام خیابان‌هایی که ظرفیت ایجاد پارک حاشیه‌ای را دارند صاحب پارکبان می‌شوند.

پورفخریان اذعان کرد: با اجرای قانون جدید پارکبان بر خیابان‌های دارای پارک حاشیه‌ای افزوده می‌شود و 12 خیابان به 22 خیابان افزایش می‌یابد و اجرای طرح پارکبان الکترونیک نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد فضای ایمن برای عابران پیاده، خاطرنشان کرد: 48 نقطه برای ایجاد پل عابر پیاده در رشت امکان‌سنجی شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: با افزایش قیمت آهن، ساخت یک پل عابر معمولی بالغ بر 130 میلیون تومان اعتبار و برای احداث پل مکانیزه 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است بنابراین شهرداری چاره‌ای ندارد تا از مشارکت بخش‌خصوصی کمک بگیرد و فضای تبلیغی بالای پل را واگذار کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول