اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان:

ایستگاه‌های تاکسی آبادان مکانیزه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: ایستگاه‌های تاکسی آبادان برای نخستین‌بار مکانیزه شده و نخستین ایستگاه آن تا 10 روز دیگر افتتاح می‌شود.

ایستگاه‌های تاکسی آبادان مکانیزه می‌شوند

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: ایستگاه تاکسی‌ مسیر آبادان ـ خرمشهر برای نخستین‌بار مکانیزه شده است.

وی افزود: کانکس این ایستگاه با مجهز شدن به وسایل سرمایشی، گرمایشی و دو چشمه سرویس بهداشتی تا 10 روز دیگر برای استفاده شهروندان و رانندگان تاکسی آبادان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان در ادامه گفت: با شناسایی مناطقی که بار ترافیکی زیادی را نسبت به دیگر مناطق شهر دارند و در راستای کاهش ترافیک شهر آبادان در مرکز شهر، ایستگاه‌های دیگری برای مکانیزه شدن جانمایی و انتخاب شده است.

وی با اشاره به جداسازی شمال و جنوب در ناوگان حمل و نقل تاکسی درون شهری خاطر نشان کرد: با تدابیر مشخص شده در شورای ترافیک در نظر داریم به زودی ایستگاه تاکسی به مناطق فیه، ایستگاه 12، میدان طیب و ایستگاه هفت را از خیابان امیری به خیابان شهرداری منتقل کنیم.

مکوندی ادامه داد: از نکات مثبت انتقال این ایستگاه به خیابان شهرداری کاهش بار ترافیکی از مناطق مرکزی شهر و افزایش امکانات رفاهی برای رانندگان تاکسی است.

وی بیان کرد: شناسایی مکان‌هایی که بار ترافیکی زیادی را در شهر ایجاد می‌کنند انجام شده و به زودی با جانمایی مکان‌های فوق ایستگاه‌های تاکسی مکانیزه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان در پایان با اشاره به افزایش کرایه‌های تاکسی در آبادان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها در کالاهای مصرفی جامعه به زودی و با مصوبه استانداری خوزستان کرایه‌های ناوگان حمل‌ و نقل درون شهری تاکسی‌های آبادان افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول