اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه:

افزیش کرایه تاکسی‌ها با مصوبه شورای شهر صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه گفت: هرگونه افزیش کرایه تاکسی‌ها بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر انجام می‌گیرد.

افزیش کرایه تاکسی‌ها با مصوبه شورای شهر صورت می‌گیرد

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نصب کرایه مسیرهای تاکسی در ایستگاه‌های مبدا تاکسی ارومیه در حال انجام است.

وی با اشاره به احتمال افزایش قیمت تاکسی‌ها در ارومیه، تصریح کرد: در صورتی که قیمت کرایه تاکسی‌های ارومیه افزایش یابد از طریق همین برچسب‌ها اعلام می‌کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه تاکسی‌ها بر اساس مصوبه‌ای که برای کرایه هر مسیر وجود دارد اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: در صورت تصویب نرخ جدید برای تاکسی‌ها و آژانس‌های تلفنی در مرحله نخست قیمت‌ها در تابلوهای موجود که کنار ایستگاه‌های تاکسی در مبدا تعبیه شده‌اند، درج می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگونه افزیش کرایه تاکسی‌ها بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم با افزایش کرایه تاکسی‌ها دفترچه‌هایی برای این منظور به چاپ می‌رسد.

ابراهیمی گفت: این دفترچه‌ها در اختیار شهروندان و رانندگان تاکسی قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این با افزایش کرایه تاکسی‌ها قیمت‌ها در داخل خودرو  در قسمت شیشه جلوی تمام خودروهای آژانس نیز نصب می‌شود.

ابراهیمی استفاده از توان نشریات محلی در این زمینه را مورد اشاره قرار داد و افزود: هرگونه افزایش کرایه‌های تاکسی از سوی نشریات محلی و سایت سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه به همشهریان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول