اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی سراسری اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: هم اکنون بحث افزایش نرخ کرایه‌ها در آمل مطرح نیست و در این زمینه باید به صورت سراسری تغییرات صورت گیرد.

افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی سراسری اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی رانندگان سرویس مدارس در سالن شهرداری آمل با اشاره به اینکه در زمینه افزایش نرخ کرایه‌ها شهرستان‌ به تنهایی نمی‌تواند تصمیم‌گیرنده باشد، اظهار داشت: اینگونه نیست که هر وقت بخواهیم بتوانیم این نرخ را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه اوایل امسال نرخ کرایه‌ها در تهران افزایش داشت، اما این افزایش در شهرستا‌ن‌ها لحاظ نشده بود، افزود: این امر را به اطلاع استاندار رساندیم و درخواست افزایش کرایه‌ها را داشتیم.

فرماندار آمل با اعلام اینکه در این زمینه مکاتباتی با وزارت کشور صورت گرفته، بیان کرد: برای افزایش نرخ کرایه‌ها در انتظار دستور هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌ها به صورت سراسری و در همه شهرها اعمال می‌شود، ادامه داد: آمل به تنهایی نمی‌تواند افزایش نرخ کرایه را مصوب کند.

اکبرزاده با بیان اینکه بر مشکلات تاکسی‌داران نیز واقف هستیم، تصریح کرد: افزایش استهلاک و نرخ قطعات و خدمات به رانندگان تاکسی موجب چنین درخواستی شده است.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت سرویس‌های مدارس در آمل تاکید کرد: برخی رفتارهای نادرست در مسیر مدرسه دانش‌آموزان صورت می‌گیرد که رفت و آمد را برای خانواده‌ها به عنوان یکی از دغدغه‌ها تبدیل کرده است.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه سرویس‌های مدارس می‌تواند در فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان می‌تواند نقش مهمی داشته باشد، یادآور شد: باید این سرویس‌ها نظارت شده و ساماندهی شده باشند تا دغدغه خانواده‌ها در این زمینه رفع شود.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از رانندگان سرویس‌های مدارس به عنوان معلمان دوم دانش‌آموزان در زمینه تربیت نسل آتی استفاده کنیم، اذعان داشت: جدای از مسائل ایمنی، مسائل تربیتی نیز در این امر مورد توجه است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول