اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان:

سرشماری عمومی تاکسی‌های آبادان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: سرشماری عمومی تاکسی‌ها در راستای راه‌اندازی ایستگاه تاکسی درون شهری انجام شده است.

سرشماری عمومی تاکسی‌های آبادان انجام شد

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: وظیفه تاکسی‌ها خدمت‌رسانی به شهروندان و جابه‌جایی مسافران به مناطق مختلف است.

وی افزود: تاکسی‌داران باید زیرپوشش تاکسیرانی بتوانند به‌صورت مطلوب و مؤثر در امر جابه‌جایی مسافران اقدام کرده و کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان تاکسیرانی آبادان برای حمایت بیشتر از تاکسی‌داران و شهروندان، برنامه‌ها و اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه سرشماری عمومی از تاکسی‌های شهری انجام شده است، گفت: به‌زودی مسیر تاکسی‌های درون شهری تعیین و دیگر شهروندان برای رسیدن به مقصدهای مختلف شهری با مشکلی روبه‌رو نیستند.

مکوندی بیان کرد: تاکسی‌های شهری ایستگاه‌دار می‌شوند و شهروندان برای رسیدن به مقصد در ایستگاه مربوطه نام‌نویسی کرده و سوار تاکسی می‌شوند.

وی گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و کاهش مشکلات آنها در زمینه مرتبط با جابه‌جایی توسط تاکسی‌های شهری است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان اضافه کرد: مکان ایستگاه‌های تاکسی شهری جانمایی شده و تنها منتظر صدور مجوز راه‌اندازی آن از سوی فرمانداری هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: برای هر مسیر چندین تاکسی مشخص می‌شود و تاکسی‌ها در صورت عدم تردد و جابه‌جایی مسافر در مسیرهای تعیین شده غیبت می‌خورند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول