اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان:

تاکسی‌های درون شهری آبادان ایستگاه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: تاکسی‌های درون شهری آبادان ساماندهی و ایستگاه‌دار می‌شوند.

تاکسی‌های درون شهری آبادان ایستگاه‌دار می‌شوند

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی آبادان با تمام توان و تلاش خود در راستای رفاه حال شهروندان و تاکسیداران آبادانی در تلاش است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص عدم وجود ایستگاه مناسب برای تاکسی‌داران شهری چنین افزود: در نظر داریم دو ایستگاه مناسب و در خور شأن را برای ساماندهی تاکسیداران شهری آبادان در خیابان طالقانی(زند سابق) و خیابان شهرداری راه‌اندازی و ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان تصریح کرد: ایستگاه خیابان طالقانی، تاکسی‌های مسیر خیابان احمدآباد، لین یک، اروسیه و ... را در بر می‌گیرد و ایستگاه دیگر در خیابان شهرداری، تاکسی‌های در مسیر میدان طیب، کوی قدس تا دانشگاه آزاد آبادان را پوشش می‌دهد.

* مشکل تجمع شهروندان در چهارراه امیری حل می‌شود

وی اضافه کرد: با این اقدام مطمئناً مشکل تجمع شهروندان در چهارراه امیری برای اخذ تاکسی در مسیرهای مختلف نیز حل می‌شود.

مکوندی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص چگونگی نظارت سازمان تاکسیرانی بر تجمع مردم در چهارراه امیری و نقطه مرکزی بازار این شهرستان برای اخذ تاکسی چنین عنوان کرد: این وظیفه نیروی انتظامی‌ست که بر تجمع مردم در این نقطه از شهر نظارت کند زیرا این سازمان موظف بوده که عملکرد تاکسی‌های شهری را در راستای رفاه حال شهروندان و جابه‌جایی هر چه مطلوب‌تر آنها ارزیابی کند.

وی همچنین ادامه داد: پیش از این به تدبیر شورای ترافیک شهرستان، در چهارراه امیری تابلوی عبور ممنوع نصب بوده که تنها تاکسی‌ها را به خیابان طالقانی رهنمون می‌کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان خاطر نشان کرد: این تابلو توسط چه کسی و چگونه برداشته شده مشخص نیست، ما به شدت پیگیر این قضیه بوده و حتی مراتب شکایت را به شورای ترافیک نیز اعلام کرده‌ایم.

* محل ایستگاه‌ها جانمایی شده است

وی افزود: به هر حال با تمهیدات اندیشیده شده محل ایستگاه‌های تاکسی‌های شهری آبادان مشخص و جانمایی شده و مورد تأیید راهنمایی و رانندگی همچنین شهردار آبادان قرار گرفته است.

مکوندی با بیان اینکه با انجام این مهم دیگر شهروندان برای رفتن به نقاط مختلف شهر در چهارراه امیری با مشکلی برنمی‌خورند، گفت: منتظریم که طرح پیشنهادی توسط شورای ترافیک در فرمانداری شهرستان به تصویب برسد و سپس کارهای عمرانی پروژه را آغاز کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول