اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی سمنان:

تشویق مردم به کتاب‏خوانی تنها به یک هفته اختصاص نیابد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان گفت: تشویق مردم به کتاب‏خوانی تنها به یک روز یا یک هفته اختصاص نیابد.

تشویق مردم به کتاب‏خوانی تنها به یک هفته اختصاص نیابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز به مناسبت هفته کتاب‏خوانی، حسن سعدالدین رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان به اتفاق امیرعلی عموزاده مدیرکل امور کتابخانه‏های استان سمنان با حضور در کتابخانه‏های عمومی شهر سمنان، این روز را به کارکنان و کتابداران این کتابخانه‏ها تبریک گفتند.

در این بازدیدها که از کتابخانه‏های عمومی فرهنگ‏سرای کومش، کتابخانه عمومی خیابان سعدی و کتابخانه محلات و امامزاده یحیی‏(ع) سمنان صورت گرفت، رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کتاب‏خوانی و تلاش در راستای تبلیغ و تشویق مردم به امر کتاب‏خوانی گفت: ترویج کتاب‏خوانی و به دنبال آن فرهنگ مطالعه در کشورمان موضوعی نیست که تنها به یک روز یا یک هفته اختصاص یابد.

سعدالدین ادامه داد: این اقدام همواره در طول سال آن هم به شکلی جدی باید مورد توجه دست‏اندرکاران فرهنگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این اشتباه بزرگی است که بخواهیم برای فعالیت در این بخش به کتاب و کتاب‏خوانی به صورت مناسبتی نگاه کنیم و این امر مسئولیت بزرگی را بر عهده مسئولان می‏گذارد.

رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان فرا رسیدن هفته کتاب، کتابت، کتاب‏خوانی و کتابدار را بر تمام عزیزان زحمت‏کش در پشت جبهه تحقیق تبریک گفت و از جامعه فهیم و فرهیخته کتابدار شهرستان سمنان تقدیر کرد.

امیرعلی عموزاده، مدیرکل امور کتابخانه‏های عمومی استان سمنان نیز در این بازدیدها با بیان اینکه همه کتابخانه‏های عمومی شهر سمنان فعال و پویا هستند، گفت: کارکنان امور کتابخانه‏های استان خدمات مناسب و بستر لازم را برای مطالعه و استفاده اقشار مختلف در حوزه‏های گوناگون کتاب با امکانات موجود فراهم آورده‏اند و پاسخگوی نیاز اعضا در این زمینه هستیم.

وی به علاقه نوجوانان و جوانان در استفاده از سالن‏های مطالعه کتابخانه‏ها اشاره و بیان کرد: تمام تلاش مجموعه کتابخانه‏های عمومی، ارائه خدمات مناسب به مردم شریف استان سمنان در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه کتاب با توجه به سلایق مختلف است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول