اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

ترویج کتابخوانی، سرمایه‌گذاری فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: تلاش برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز کتابخانه‌ها، سرمایه‌گذاری فرهنگی برای رشد جامعه است.

ترویج کتابخوانی، سرمایه‌گذاری فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: عده بسیاری از اهل دنیا به دلیل نداشتن صبر در گرفتاری‌ها، بندگی را از یاد برده و در اعمال و رفتار خود عبودیت را که از مهم‌ترین اهداف خلقت است، فراموش می‌کنند.

وی افزود: مدیران شهرستان هوشیار باشند و با بصیرت حرکت کنند و در مسیر خدمتگزاری، مسائل دنیوی را فدای آخرت خود نکنیم و ارزش‌ها را زیر پا نگذاریم.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه نباید مسائل جزئی را بزرگ کرد، ابراز داشت: شهرستان به صورت فعال در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند و تمام مسئولان باید با همراهی و همدلی در مسیر توسعه آن در تمام عرصه‌ها حرکت کنند.

اکبری تکریم ارباب رجوع در ادارات را بسیار مهم دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات یک تکلیف است و مسئولان باید در راستای تحقق آن قدم بردارند و در خور شأن و منزلت مردم همیشه در صحنه شهرستان به آنان خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در قیروکارزین در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: تلاش برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز کتابخانه‌ها، سرمایه‌گذاری فرهنگی برای رشد جامعه و گره‌گشای بسیاری از مشکلات در عرصه علمی و فرهنگی است.

وی در این جلسه بر حمایت بیشتر مسئولان از کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی وظیفه سنگینی در جامعه برعهده داشته و حمایت از این نهاد فرهنگی می‌تواند نیل به اهداف فرهنگی و توسعه جامعه را امکان‌پذیر کند.

اکبری با بیان این که باید با طراحی و تدوین برنامه‌های جذاب و کارآمد، برای افزایش سرانه مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه تلاش و همت کرد، افزود: کتاب و کتابخوانی اهمیت بسیاری دارد و فرهنگ غنی اسلام در حوزه علم و مطالعه تاکید بسیار کرده است.

امام جمعه قیروکارزین گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول