اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی نماز در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی از برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی نماز در استان با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های دینی اقشار مختلف جامعه خبر داد.

برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی نماز در آذربایجان‌غربی

علی برزگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یازدهمین دوره از مسابقات عمومی کتابخوانی نماز با هدف ارتقای سطح دانش عمومی از مفاهیم و مبانی نماز به همت این ستاد در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سئوالات این مسابقه از کتاب «پیوندهای نماز» تألیف حجت‌الاسلام و المسلیمن قرائتی طراحی می‌شود، اضافه کرد: منبع اصلی مسابقه به همراه پاسخنامه در هنگام ثبت‌نام اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: این کتاب در حال حاضر در محل ستاد اقامه نماز مرکز استان و همچنین شهرستان‌ها با تخفیف 25 درصد برای افراد شرکت‌‌کننده ارائه می‌شود.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه را پایان آبانماه جاری عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود به دلیل استقبال چشمگیر علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه این زمان تا هفته ابتدایی آذرماه جاری تمدید شود.

برزگری با اشاره به اینکه در مرحله اول اجرای این مسابقه تاکنون بیش از 7 هزار پاسخنامه توزیع شده است، گفت: برای شرکت در مسابقه محدودیت خاصی وجود ندارد اما داوطلبان باید حداقل دارای تحصیلات مقطع راهنمایی باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی، در تشریح فعالیت‌های فرهنگی این ستاد، به برگزاری نشست‌های تخصصی در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و ویژه خانواده‌ها اشاره  کرد و اذعان داشت: در همین راستا در نیمه دوم سال جاری بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 220 نشست تخصصی در استان با همکاری مراکز آموزشی و دستگاه های اجرایی مختلف برگزار می‌شود.

برزگری تحقق کامل مصوبات فرهنگی این ستاد را در گرو تخصیص اعتبارات لازم و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در برگزاری هر چه کیفی‌تر نشست‌های تخصصی با موضوع نماز عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای صحیح و علمی نشست‌های تخصصی با

بهره‌گیری از اساتید مجرب بدون شک در تعمیق مفاهیم نماز و ترغیب نسل جوان به ادای کامل این فریضه الهی اثربخش خواهد بود.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول