اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دشمن می‏خواهد حرکت رو به جلوی ملت ایران را متوقف کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره می‏خواهند حرکت رو به جلوی ملت ایران را متوقف کنند.

دشمن می‏خواهد حرکت رو به جلوی ملت ایران را متوقف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر سه‌شنبه فرماندار شهرستان دماوند، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهرستان دماوند با حضور در روستای «کلاک» از توابع بخش مرکزی دماوند، با اهالی این روستا دیدار کردند.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار که به منظور بررسی مشکلات اهالی این روستا در مسجد روستای کلاک انجام شد، با اشاره به نزدیک شدن به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: قیام سالار شهیدان، روح جاویدی بر کالبد اسلام دمید که تا ابد مکتب انسان‏‌ساز اسلام زنده بماند.

علی‏رضا قاسمی‌‏فرزاد با اشاره به شرایط امروز کشور خاطرنشان کرد: در برهه کنونی، شاهد آن هستیم که همه مستکبران سعی می‏کنند تا با انواع فشارها، حرکت رو به جلوی ملت ایران را متوقف کنند و این پیشرفت الهی را کُند کنند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است در مرحله‏ای از رشد و پیشرفت قرار گیرد که توجه همه جهانیان را به خود جلب سازد و به یاری خدا و با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت، این حرکت ادامه خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به موج خدمت‏رسانی در دولت‏های نهم و دهم اشاره کرد و بیان داشت: در دولت‏های نهم و دهم، خدمت‌‏رسانی به روستاها با تمام توان هدف قرار گرفت و نمونه آن در همین روستاست که در زمان دولت احمدی‏نژاد تا امروز در بخش‏های مختلف، 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

قاسمی‌‏فرزاد اقدامات صورت گرفته در روستای کلاک را تشرح کرد و افزود: تهیه طرح هادی با اعتبار 100 میلیون ریال، اجرای طرح فیبر نوری به طول 13 کیلومتر و احداث دکل تلفن همراه با اعتبار 950 میلیون ریال در این روستا انجام شده است.

وی از اجرای شبکه برق‏ رسانی با اعتبار 193 میلیون ریال، لکه‏گیری و روکش آسفالت راه روستایی با اعتبار یک میلیارد و 550 میلیون ریال و ایمن‌‏سازی راه روستایی کلاک با اعتبار 900 میلیون ریال خبر داد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اجرای طرح حفاظت از منابع خاک در حوزه منابع طبیعی با یک میلیارد و 972 میلیون ریال اعتبار از جمله اقدامات دولت در این روستاست.

قاسمی‌‏فرزاد به بحران آب شرب و کشاورزی در روستای کلاک در دو سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با این موضوع، پیگیری ویژه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با حفر چندین حلقه چاه، بهسازی دهانه چشمه‏‌ها، اجرای خط انتقال آب و آبرسانی سیار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 640 میلیون ریال، این مشکل بزرگ روستای کلاک برطرف شد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: با تکمیل و بهره‌‏برداری از مجتمع آب رودافشان که به زودی و با صرف هزینه‏ای بالغ بر  850 میلیون ریال افتتاح خواهد شد، مشکل آب روستای کلاک و روستاهای دیگر در پایین‏‌دست به طور کامل برطرف می‏شود.

انتهای پیام/2568/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول