اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد

ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند‌/ وحدت مسئولان ‌برای مقابله با تهاجم دشمن‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: مردم ‌ایران وظیفه خود را در قبال اسلام و انقلاب و ولایت به درستی می‌دانند و بارها ثابت کرده‌اند که در این راه گوش به فرمان ولایت هستند‌.

ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند‌/ وحدت مسئولان ‌برای مقابله با تهاجم دشمن‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی همان گونه که رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند، از سوی دشمنان اسلام و انقلاب تحت تهاجم فرهنگی قرار داشته و در صورت غفلت در برابر تهاجم دشمنان، حفظ و حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب دشوار خواهد شد.

وی افزود: غربی‌ها امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی خود را بر روی ذهن نسل جوان ما متمرکز کرده و به دنبال منحرف کردن آنان هستند تا بتوانند توطئه‌های خود را به راحتی پیش ببرند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد: تا این لحظه تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان غربی و بدخواهان داخلی را ملت ایران با تکیه به رهنمودهای ولی امر مسلمین و ایستادگی در راه تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی خود خنثی کرده‌اند و از این پس نیز باید با برنامه‌ریزی فرهنگی مناسب و‌ حفظ بصیرت خود در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم.

حسینی‌مطلق افزود: به طور قطع تحقق این امر نیازمند برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی و بهره‌مندی از همه توانایی‌ها‌ی دینی و ملی است و برنامه‌هایی که در این حوزه از سوی مسئولان و دستگاه‌های مرتبط طراحی و تدوین می‌شود باید بلند مدت و کلان‌نگر باشد.

وی تاکید کرد: غربی‌ها در این حوزه سرمایه‌گذاری بسیاری دارند تا بتوانند توطئه‌های خود علیه مسلمانان و جوانان جهان اسلام را با موفقیت پیش ببرند، لذا لازم است ما نیز از همه توانایی‌های خود برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به تشکیل نخستین ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان البرز گفت: این اقدام بسیار ارزشمند و ضروری بود، اما باید توجه داشت که ستاد فوق نیازمند امکانات و بودجه است تا بتواند کار خود را با موفقیت انجام دهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ملت ایران به ویژه مردم استان البرز ولایی و انقلابی هستند، گفت: مردم ما وظیفه خود را در قبال اسلام و انقلاب و ولایت به درستی می‌دانند و بارها ثابت کرده‌اند که در این راه گوش به فرمان ولایت هستند، لذا مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی امور فرهنگی نیز باید برنامه‌های خود را با درایت و بصیرت تدوین کرده و برای مقابله با تهاجم دشمنان همه ما در یک صف حرکت کنیم.

انتهای پیام/‌ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول