اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان:

کینه استکبار بر علیه فرهنگ و تفکر اسلامی است/ تهدیدات دشمن را معکوس می‎کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‎آموزی استان گلستان گفت: کینه استکبار بر علیه فرهنگ، دین، اعتقادات و تفکر اسلامی است.

کینه استکبار بر علیه فرهنگ و تفکر اسلامی است/ تهدیدات دشمن را معکوس می‎کنیم

جواد فراحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: در حال حاضر جنگ نرم دشمن از طریق سلاح، قلم و کلام به طور مستقیم اعتقادات دینی و اسلامی را هدف قرار داده تا این ارزش‎ها را در جامعه ضعیف کند و سلطه شیطانی خود را مستولی سازد.

وی با تاکید بر اینکه تهدیدات دشمن را معکوس می‎کنیم تصریح کرد: در زمان جنگ اگر سلاحی از دشمن را به غنیمت می‎گرفتیم با کار بر روی آن سلاح، بر علیه دشمنان استفاده می‎کردیم لذا امروز نیز باید بر اساس همان تفکر در مقابل حربه‎های دشمن بایستیم.

دشمن با جنگ اقتصادی و فشار و تهدید بر علیه ملت ایران برخاسته است

مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان ابراز داشت: اکنون هر حرکت ضدفرهنگی و جنگ نرمی که دشمن بر علیه ما استفاده می‎کند به برکت حضور ولی‎فقیه و بصیرت گرفتن مردم از وجود ولایت به خودشان برگردانده می‌شود.

فراحی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی بر روی ملت ایران تنها به این برهه زمانی اختصاص ندارد خاطر نشان کرد: در جنگ نظامی صدراسلام نیز فشارهای اقتصادی با جیره‎بندی آب بر رزمندگان تحمیل می‎شد و از خود گذشتگی برای تشنگی حتی سبب می‎گشت تا رزمنده با لب تشنه به شهادت برسد لذا اگر همین باور در مردم ما ایجاد شود و شاهد نهادینه شدن فرهنگ صرفه‎جویی در جامعه باشیم بسیاری از نقشه‎های دشمن را ناکام خواهیم گذاشت.

وی اظهار داشت: دشمن با جنگ اقتصادی و فشار و تهدید بر علیه ملت ایران برخاسته است که برای برون رفت از آن وظایفی به دوش خواص و بخشی نیز به عموم جامعه گذاشته شده است.

خواص متعهد وظیفه دارند با سلاح اندیشه در نخستین فرصت چاره‎اندیشی کنند

مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان اضافه کرد: خواص متعهد و توانمند وظیفه دارند با سلاح فکر و اندیشه در نخستین فرصت چاره‎اندیشی کنند و به مردم آگاهی و بصیرت ببخشند.

فراحی کاهش توقعات را از مهمترین وظایف عموم جامعه و دانش‎آموزان خواند و ابراز داشت: مردم باید با پذیرفتن واقعیت حال حاضر، موقعیت کشور را درک کنند و اگر دشمن ما را تحریم می‎کند باید با فرهنگ اصلاح الگوی مصرف به اقتصاد کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول