اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

دشمن دست به یک جنگ روانی علیه ایران زده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: دشمن امروزه به خوبی پی برده که اقدام فیزیکی کارساز نیست و با ایجاد جنگ روانی درصدد از پای انداختن قشر فعال جامعه است.

دشمن دست به یک جنگ روانی علیه ایران زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدابراهیم نوروزیان در دومین کمیسیون اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان با تشریح وظایف اطلاع رسانی پلیس اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع و صحیح ضریب هوشیاری و امنیت را در جامعه ارتقا می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان علم و آگاهی را پایه و اساس امنیت در جامعه خواند و گفت: بسیاری از موارد ناامنی مانند سرقت و غیره ناشی از نداشتن علم و آگاهی مال‌باختگان بوده و پلیس می‌تواند در این راستا توصیه و هشدارهای لازم را ارائه کند.

وی با اشاره به شرایط کنونی که دشمن به جامعه تحمیل کرده است، ابراز کرد: خدمت به مردم بهترین راه مقابله با دشمن است.

نوروزیان نگاه و ضریب هوشیاری مردم را خوب توصیف کرد و یادآور شد: بی‌‌تاثیری ترفند و تحریم دشمن بر ایران نشان از هوشیاری، علم و آگاهی مردم دارد.

وی به استناد روایتی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه بیشترین تذکراتش به مسئولان بوده، از فرماندهان و معاونان انتظامی گیلان خواست تا با نظارت بیشتر زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان درباره هجمه‌های فیزیکی دشمن بیان کرد: در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد که رئیس جمهور، نخست وزیر و دیگر بزرگان جامعه به شهادت برسند اما حکومتش همچنان برقرار بماند.

وی اضافه کرد: دشمن امروزه به خوبی پی برده که اقدام فیزیکی کارساز نیست و با ایجاد جنگ روانی درصدد از پای انداختن قشر فعال جامعه است.

نوروزیان، ریشه‌یابی دلایل وقوع وقایع و ناامنی را مورد تاکید قرار داد و از پلیس‌های تخصصی خواست برای تاثیر بیشتر در اذهان عمومی از مستند سازی بیشتر در اطلاع‌رسانی استفاده کنند.

ا‌نتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول