اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کردکوی:

دشمن در جنگ اقتصادی همه مردم را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کردکوی گفت: دشمن در جنگ اقتصادی تک‌تک مردم را مورد هدف قرار داده است.

دشمن در جنگ اقتصادی همه مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی الیاسی صبح امروز در جمع رؤسای اتحادیه‌های صنفی و مجمع امور صنفی شهرستان کردکوی با بیان اینکه بازار بخش اصلی جامعه است اظهار داشت: نشاط یک جامعه از بازار آن شهر گرفته می‌شود تعطیلی بازار جامعه فقر نشاط را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جلوه کار در جامعه اسلامی فعالیت بازار است تصریح کرد: بازار ما در گذشته با ایجاد هیئت‌های مذهبی و در کنار مساجد مصداقی از کمک و خیرخواهی بوده است.

فرماندار شهرستان کردکوی افزود: مشارکت بازار در امور عام‌المنفعه زبانزد عام و خاص بوده است.

الیاسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بازار که فرمودند امانتی در بازار است که نیازهای جامعه را تامین می‌کند تاکید کرد: امانت خداوند در اختیار بازاریان است تا احتیاجات مردم را برطرف کند.

در شرایط سخت نقش بازار پررنگ‌تر است

وی ادامه داد: در شرایط طبیعی و معمولی شاید این نقش احساس نشود ولی در شرایط سخت این نیاز بیشتر نمود پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: بازاریان با ثبات قیمت و نحوه کلام و نگاه خود آسایش و آرامش را به جامعه منتقل می‌کنند.

الیاسی اضافه کرد: اصناف با کمک‌های مادی و معنوی برای اسلام که به باور حقیقی رسیده و با علما و مراجع مأنوس شده‌اند شاکله یک بازار اسلامی را تشکیل داده‌اند.

وی با تاکید بر هوشیاری بازاریان با افراد فرصت‌طلب خاطر نشان کرد: عده‌ای محدود با سوءاستفاده سعی می‌کنند با برخورد ناشایست، این جایگاه را زیر سؤال ببرند.

همه ما در مقابل انقلاب و اسلام بدهکار هستیم

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: همه ما در مقابل انقلاب و اسلام بدهکار هستیم دشمن در این شرایط سخت تلاش دارد که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند چرا که مردم با انقلاب خود هیمنه این قدرت که خود را حاکم جهان می‌دانست فرو ریختند.

الیاسی با اشاره به فشارهای اقتصادی غرب بر علیه مردم ایران بیان داشت: بحث تحریم به بهانه‌ انرژی هسته‌ای دروغی بیش نیست چرا که از 30 سال پیش تاکنون ملت ایران به فناوری انرژی هسته‌ای دست پیدا نکرده بود بلکه هدف دشمنان نظام این است که کشور را از نظر اقتصادی به زانو درآورند تا به اهداف خود برسند.

وی افزود: در توطئه‌ها و ترفندهای گذشته دشمن از طرق مختلف مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و غیره، بخشی از آحاد جامعه را مورد هدف قرار داده بود ولی در بحث تحریم‌ها و جنگ اقتصادی تلاش می‌کند تک‌تک مردم را مورد هدف قرار دهد لذا باید مراقبت کنیم تا مردم آسیب نبینند.

مردم ما هر شرایط را تحمل می‌کنند تا جلو آمریکا زانو نزنند

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه مردم ما هر شرایط را تحمل می‌کنند تا جلو آمریکا زانو نزنند یادآور شد: در گذشته فرصت‌هایی بود که ما در مقابل آمریکا کوتاه آمدیم ولی آنها نه تنها با ما همکاری کردند بلکه گستاخ‌تر فشار را بر علیه ملت و نظام ما بیشتر کردند.

الیاسی ادامه داد: هم‌اکنون کشورهایی که روابط‌شان با آمریکا خوب است نیز در شرایط بدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور تنها به یک موضوع ارتباط ندارد اذعان داشت: مشکلات اقتصادی جهانی بخشی از مشکلات به تحریم‌ها و بخشی هم به مسائل داخلی مربوط است که بیش از هر زمان دیگر می‌طلبد هوشیار باشیم.

فرماندار شهرستان کردکوی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم فضای روانی در جامعه ایجاد شود افزود: بهترین ناظر برای جامعه و کسبه ما وجدان است که با نگاه اسلامی باید قیمت‌ها به مردم ارائه شود.

الیاسی گفت: باید تلاش کنیم هر کس در هر موقعیتی که قرار دارد ضمن حفظ هوشیاری امورات خود را به بهترین نحو و با هدف رفع مشکل مردم انجام دهد.

دشمن تمام تلاش خود را تا روز انتخابات آینده به کار خواهد گرفت

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را تا روز انتخابات آینده به کار خواهد گرفت افزود: دشمن تا زمان انتخابات بیکار ننشسته و فشارش را بیشتر خواهد کرد تا به نتیجه دلخواه خود برسد.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: استکبار جهانی و غرب در صدد هستند تا فضای کشور را بحرانی نشان دهند و ذهن مردم را خراب کنند.

الیاسی خاطر نشان کرد: این انقلاب صاحب دارد ولی وظیفه همه ما این است که کارها را با دقت و درست انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد فضای یأس و ناامیدی را در جامعه ایجاد کند لذا بازاریان ضمن هوشیاری، مانع شایعه‌پراکنی و تحقق توطئه‌های آنان شوند.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول