اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 16

بانوان گرمساری: غفلت نکردن از ترفندهای دشمن نخستین گام مقابله است

خبرگزاری فارس: شماری از بانوان گرمساری در تجمع حفظ وحدت و انسجام خود تاکید کردند: دشمنان در کمین انقلاب اسلامی هستند و باید بیشتر مراقب آنها بود.

بانوان گرمساری: غفلت نکردن از ترفندهای دشمن نخستین گام مقابله است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، یک کارشناس مسائل سیاسی در تجمع بانوان شهرستان گرمسار که در هیئت عاشقان ثارالله گرمسار برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام همچون مار زخمی در کمین نشسته‌اند تا با بهره‌گیری از غفلت ما به اهداف شوم خود و آسیب‏رسانی به ایران اسلامی برسند.

ظریفه پرویز با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید که «ای کسانی که ایمان آورده‏اید، هوشیاری خود را حفظ کنید و به سوی دشمن حرکت کنید».

وی تصریح کرد: حفظ هوشیاری و غفلت نکردن از ترفندهای دشمن نخستین گام در زمینه مقابله با دشمن محسوب می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در جامعه اسلامی، اصل ولایت فقیه مهم‏ترین اصل است و اگر جامعه‌ اسلامی، فاقد ولایت باشد؛ استعدادهای جامعه رشد نمی‌کند و استعدادهای فعال نیز نابود می‌شود.

پرویز با بیان اینکه دشمن‏شناسی و ‌افزایش بصیرت در برهه کنونی یکی از رموز موفقیت است، گفت: با بصیرت‌افزایی و با اتحاد و هم‏بستگی می‌توان پشتیبانی خود از ولایت فقیه را در عمل ثابت کرد.

وی بیان کرد: باید قدردان نعمت ولایت فقیه که عطیه‌ای الهی است، بود و  تلاش کرد تا با پیروی از منویات ولی‏فقیه، شکرگزاری از این نعمت را به اثبات رساند.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: بسیجی باید ولایت‌پذیر باشد و با توجه به فرمایشات ولی امر خود حرکت کند؛ چراکه ولایت چراغ راه و روشن‌کننده‌ مسیری است که با دسیسه‏های دشمنان، مالامال از موانع و انحرافات است.

به گزارش خبرنگار فارس از گرمسار، تجمع بانوان گرمسار در آستانه هفته بسیج و به منظور تداوم آموزش‏های عقیدتی و سیاسی به همت بسیج بنت‌الرسول سپاه گرمسار برگزار شد.

همچنین فراخوانی حوزه‌ای گردان 251 پایگاه مقاومت ثارالله و قائم(عج) به مدت دو روز در مسجد جامع گرمسار برگزار شد.

بنا بر این گزارش، حفاظت اطلاعات، تاکتیک‌های استفاده از سلاح و اصول عملیات در کویر و ایست و بازرسی از جمله کلاس‌های آموزشی این فراخوان بود.

انتهای پیام/74006/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول