اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان:

دشمن هرگز نتوانسته در برنامه معنوی راهیان نور خللی وارد کند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان گفت: دشمن هر جایی که برنامه داشته‎ایم هجمه وارد کرده است و تنها جایی که هرگز موفق نبوده و ناکام مانده در برنامه معنوی راهیان نور است که نتوانسته در آن خللی وارد کند.

دشمن هرگز نتوانسته در برنامه معنوی راهیان نور خللی وارد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد فراحی عصر امروز در جمع مسئولان بسیج دانش‌آموزی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: دوره اعزام راهیان نور خواهران از 12 مهر آغاز شده و تا 25 آبان پایان می‎یابد و تاکنون نزدیک به 9 هزار دانش‎آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‎اند.

وی تصریح کرد: راهیان نور جایی است که دانش‎آموزان در آن مکان مقدس ساخته می‎شوند و روح خود را با معنویت جلا می‎دهند.

دشمن در راهیان نور شکست خورده است

مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان با تاکید بر اینکه دشمن در راهیان نور شکست خورده است، متذکر شد: دانش‎آموزانی داریم که بعد از برگشتن از این سفر معنوی لحظه‎ای از نماز خود غافل نمی‎شوند، توجه بیشتری به عفاف و حجاب دارند و حتی اجازه نمی‎دهند که جنگ نرم دشمن به خانواده‎هایشان رسوخ پیدا کند که اینها از برکات راهیان نور است.

فراحی خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان از سلاح‎های ما در راهیان نور هستند و چون دشمن در هشت سال دفاع مقدس شکست خورده است لذا تلاش می‌کند در این جبهه معنوی ورود پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور یک برنامه عظیم فرهنگی است، بیان داشت: بسیج دانش‎آموزی با موافقت آموزش و پرورش در حال اعزام دختران دوم دبیرستان و سوم فنی و حرفه‎ای است که در این سفر با عظمت مباحثی چون حجاب و عفاف، بصیرت‎دهی، مسائل تربیتی و ... را به دانش‎آموزان فرا می‎دهند.

طراحی برنامه‎های فرهنگی قطب‎نمایی است که مسیر درست را نشان می‎دهد

مسئول بسیج دانش‎آموزی گلستان یادآور شد: وقتی دانش‎آموزان از راهیان نور برمی‎گردند احساس می‎کنند تکلیفی سنگین بر عهده آنها گذاشته شده که این مهم را می‎توان از خاطرات و دلنوشته‎هایشان فهمید.

فراحی برنامه‎ریزی فرهنگی برای دانش‎آموزان را ضرورتی مهم خواند و متذکر شد: با طراحی برنامه‎های فرهنگی، دانش‎آموز می‎داند که در کجای راه ایستاده و قرار است به کدام مسیر رهنمون شود و این عمل به فرموده مقام معظم رهبری به مثابه قطب‌نمایی است که مسیر درست را نشان می‎دهد.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول