اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه کتاب با 7 هزار جلد کتاب در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز از برپایی نمایشگاه کتاب با 7 هزار جلد در شهرستان البرز خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب با 7 هزار جلد کتاب در البرز

ابوالفضل ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بیش از یک هزار هنرمند در شهرستان البرز تاکنون ساماندهی و برای آنان شناسنامه صادر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز افزود: در سال گذشته 3 جشنواره سراسری استانی در این شهرستان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با آغاز هفته کتاب نمایشگاه سراسری کتاب و محصولات فرهنگی با بیش از 7 هزار عنوان کتاب در 12 غرفه با حضور مسئولان شهرستانی گشایش می‌یابد، تصریح کرد: همچنین در روز 25 آبان‌ماه نیز همایش بزرگ تجلیل از کتاب‌خوانان و مؤلفان البرزی در تالار شهر الوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز ادامه داد: امیدواریم که با توسعه نمایشگاه‌‌ها و مراکز دینی و فرهنگی خاص در شهر‌ها و مناطق مختلف زمینه گرایش قشر‌های نوجوان و جوان به امر خطیر و حساس مطالعه فراهم شود.

ابراهیمی عنوان کرد: در سال جاری رویکرد این اداره در حوزه فعالیت‌های هنری بر توسعه و کمی‌سازی واحد‌های سمعی و بصری است و در این زمینه چند برنامه‌ موفق و خوب تاکنون به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: چاپخانه‌های شهرستان البرز نیز پس از انجام مراحل شناسایی تا پایان امسال ساماندهی می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز با بیان اینکه بازدید‌های مکرری از چاپخانه‌های فعال در این شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: صدور مجوز برای چاپخانه‌ها از اقدامات پیش‌ روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز است.

ابراهیمی ابراز کرد: برگزاری شب‌های خاطره، مراسم‌ مذهبی متعدد در سطح شهرستان و با حضور مسئولان، اجرای همایش‌های سراسری هنری با حضور هنرمندان مطرح، دعوت از چهره‌های فرهنگی شهرستان و دیدار با آنها و فعال‌سازی بخش‌هایی که در چند سال اخیر در حوزه فرهنگی مطلوب نبوده‌اند، از برنامه‌های جاری دیگر این اداره در حوزه توسعه فعالیت‌های در شهرستان است.

انتهای پیام/2667/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول