اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس اهل بیت (ع) مصر مطرح کرد

شکست توطئه‌های وهابیت در مصر ‌/ اهدای کتاب علیه امام توسط وهابیون

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس اهل بیت (ع) مصر توطئه‌های وهابیت در مصر را شکست خورده دانست و گفت: این در حالی بود که وهابیون برای جدا کردن مردم از اهل بیت (ع) میلیاردها دلار خرج کرده بودند.

شکست توطئه‌های وهابیت در مصر ‌/ اهدای کتاب علیه امام توسط وهابیون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز صالح الوردانی شامگاه دوشنبه در بخش دوم همایش بین‌المللی ولایت که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فرقه تروریستی وهابیت از سوی اجانب برای مقابله و ایستادگی در برابر یاد و زنده نگه داشتن ولایت شکل گرفت که با هر گونه احیاء مباحث ولایی مخالفت می‌کند.

این اندیشمند مصری با اشاره به توطئه‌های دشمنان با اهل بیت (ع) گفت: دشمنان نتوانستند در این راهکار را به جایی برسانند زیرا از ابتدا تا کنون کسانی بوده‌اند که یاد ولایت را زنده نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه وهابیون برای جدا کردن مردم از اهل بیت (ع) میلیاردها دلار خرج کردند، اظهار داشت: توطئه‌های وهابیت برای دور کردن مردم از اهل بیت (ع) و مراقد شریف مانند مرقد حضرت زینب (س) با شکست روبه‌رو شده است.

الوردانی تاکید کرد: در زمان حاضر به برکت امام خمینی (ره) اندیشه ولایت زنده شده است و در بین مسلمانان یک حرکت جدیدی در ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به وجود آمده است.

رئیس مجلس اهل بیت (ع) مصر ادامه داد: وهابیت به خاطر از بین بردن فرهنگ اهل بیت (ع) در جوامع مبارزه شدیدی را علیه امام خمینی (ره) راه انداخته است و کتاب‌هایی را در این زمینه نوشته‌اند و رایگان به ما هدیه می‌دهند.

وی در ادامه به بیان توطئه‌های وهابیت در مصر اشاره کرد و گفت: این فرقه کتاب‌هایل را با موضوع اهل بیت (ع) نوشته‌ و در آنها آیات قرآن را به وسیله روایاتی تحریف کرده‌اند که سب تشویش ذهن مصری‌ها می شود.

الوردانی اضافه کرد: این کار خطرناک‌ترین مفسده‌ای است که ممکن است سبب انحراف فکری جوانان مصری شود.

این اندیشمند مسلمان، پیشینه دشمنی با ولایت را صدر اسلام عنوان کرد و گفت: خیلی‌ها در جهت مبارزه با ولایت تلاش‌های زیادی کرده‌اند و این دشمنی‌ها نیز تا کنون ادامه دارد.

رئیس مجلس اهل بیت (ع) مصر اضافه کرد: ما موظف هستیم که ایامی مانند اعلام ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) از سوی پیامبراکرم (ص) را یادآوری کنیم و نسبت به بزرگداشت آن تذکر دهیم. 

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول