اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری واحد اهر:

4 هزار جلد کتاب به مجموعه کتاب‌های دانشگاه آزاد اهر افزوده شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری واحد اهر از خرید 4 هزار جلد کتاب جدید علمی و تخصصی برای دانشگاه آزاد اهر خبر داد.

4 هزار جلد کتاب به مجموعه کتاب‌های دانشگاه آزاد اهر افزوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، نادر اسدی بعدازظهر امروز در بازدید از کتابخانه مرکزی واحد اهر گفت: همه ساله کتاب‌های جدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب و مراکز چاپ و نشر برای بهره‌مندی اساتید و دانشجویان خریداری می‌شود و امسال با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال بیش از 4 هزار جلد کتاب جدید خریداری و تحویل کتابخانه دانشگاه شده است.

وی افزود: برای بهره‌مندی مطلوب اساتید و دانشجویان از فضای علمی و کتاب مرجع لاتین و فارسی و سایر کتب عمومی موجود در دانشگاه هم‌اکنون کتابخانه مرکزی و علوم انسانی با فضای مطالعه بیش از 800 متر برای خواهران و برادران آماده شده است.

اسدی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 53 هزار جلد کتاب با عناوین و تخصص‌های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، پزشکی و کتب مرجع به زبان‌های فارسی و لاتین موجود بوده و به جرأت می‌توان گفت کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر یکی از بزرگ‌ترین و فنی‌ترین کتابخانه‌های شمال شرق استان و منطقه ارسباران است که می‌تواند به منبعی مناسب برای دانش‌پژوهان و علاقمندان تحقیق و پژوهش تبدیل شود.

معاون پژوهش و فناوری واحد اهر از دیگر مزیت‌های این کتابخانه را راه‌اندازی سایت اینترنتی خواهران و برادران برای دسترسی دانشجویان و اساتید به اینترنت برشمرد و افزود: کتابخانه دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند از مزایای این کتابخانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول