اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی کامیاران خواستار شد

راه‌اندازی قفسه‌های ویژه کتاب در ادارات کامیاران

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران خواستار راه‌اندازی قفسه‌های ویژه کتاب در ادارات شد تا کارمندان و ارباب رجوع از آن برای ارتقای سطح آگاهی خویش استفاده کنند.

راه‌اندازی قفسه‌های ویژه کتاب در ادارات کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران گفت: در سال‌جاری کتاب و کتابخوانی امری ارزشی و مقدس است که باید به آن توجه کافی صورت گیرد.

وی با تاکید بر نقش مهم مطالعه در ارتقای سطح بصیرت عمومی، اظهار داشت: توجه به کتاب و کتابخوانی نباید تنها به هفته کتاب در سال محدود باشد.

وی با اشاره به نقش مهم متولیان فرهنگی در ترویج فرهنگ مطالعه، عنوان کرد: مسئولان و خیرین باید به نحو مطلوب از کتابخانه‌های عمومی حمایت کنند تا این نهاد فرهنگی در اجرای برنامه‌های خود دغدغه‌ای نداشته باشد.

وی خواستار راه‌اندازی قفسه‌های ویژه کتاب و نشریه در ادارات و سازمان‌ها شد و گفت: کارکنان و مراجعان می‌توانند از کتاب‌ها و نشریات موجود در این بخش به منظور ارتقای سطح آگاهی خود بهره‌مند شوند.

روحانی به اجرای برنامه‌های متنوع در هفته کتاب اشاره کرد و عنوان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پارک جنب کتابخانه عمومی شماره یک کامیاران با عنوان بوستان کتاب نامگذاری می‌شود.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران گفت: ثبت‌نام رایگان از علاقمندان به کتاب در کتابخانه‌های عمومی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی کامیاران در هفته کتاب است.

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران در ادامه جلسه بیان کرد: در حال حاضر این شهرستان دارای 5 کتابخانه عمومی نهادی با زیربنای 2 هزار و 210 مترمربع و 10 کتابخانه عمومی مشارکتی است.

جلال ابراهیمی اضافه کرد: همچنین تعداد 8 هزار و 872 نفر در کتابخانه‌های عمومی نهادی این شهرستان عضویت دارند و در این کتابخانه‌ها 52 هزار و 536 عنوان کتاب در 64 هزار و 697 جلد نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول