اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پریدن سرمایه مشتری سایپا

خودرو زامیاد در زمان تحویل بیمه بدنه نداشت

خبرگزاری فارس: مشتری شرکت سایپا به خیال اینکه ماشین صفر کیلومترش بیمه بدنه است، دست روی دست گذاشت تا خودروش پرید.

خودرو زامیاد در زمان تحویل بیمه بدنه نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدی صاحب خودروی زامیادی است که آن را چند ماه پیش با کلی ذوق از یکی از نمایندگی‌های شرکت سایپا در کرمان خریده بود.

این شهروند کرمانی 13 تیر ماه جاری پس از مراجعه به نمایندگی مربوطه تقاضای خرید خودروی زامیاد را داد که پس از صحبت با مسئولان نمایندگی مقرر شد برای خرید نقدی 14 میلیون و 700 هزار تومان بپردازد.

وی می‌گوید، قرار شد به صورت قسطی در مرحله اول 9 میلیون و 330 هزار تومان و مابقی آن را در شش ماه در اقساط هر دو ماهی 2 میلیون و 159 هزار تومان بپردازم.

محمدی با اشاره به اینکه سواد درست و حسابی ندارد، بیان داشت: در بدو ورود به من چند فرم دادند که امضا کنم و از من خواستند یک ضامن بیاورم در نهایت مسئولان نمایندگی قیمت خودرو را 14 میلیون و 300 هزار تومان عنوان کردند که با بیمه 14 میلیون و 700 هزار تومان رقم خورد.

وی اظهار داشت: پس از خرید ماشین متوجه شدم خودرو مدل 90 است که اعتراض کردم، اما ابتدای امر مسئولان زیر بار نرفتند و در پایان مقرر شد مابه‌التفاوت آن را به من پرداخت کنند که این امر محقق نشد.

این شهروند با بیان اینکه در موقع ثبت‌نام و تحویل ماشین هیچ‌کدام از مسئولان آن نمایندگی مرا توجیه نکردند که این خودرو بیمه بدنه نیست، خاطرنشان کرد: من به خیال اینکه ماشینم تا پایان اقساط بیمه بدنه هم هست آن را بیمه نکردم تا اینکه 24 مرداد ماه جاری به سرقت رفت این در حالی بود که تنها یک هفته از تحویل آن گذشته بود.

محمدی تصریح کرد: وقتی برای دریافت خسارت به بیمه مراجعه کردم، متوجه شدم خودروی دریافتی من اصلاً بیمه بدنه نبوده و پول دریافتی فقط به منزله بیمه شخص ثالث بوده است.

وی که اکنون تمام دارایی‌اش را در این راه از دست داده است از مسئولان ذیربط تقاضای کمک دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول