اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه کنگره بین‌المللی تغذیه

وقتی طعم تلخ بی‎مهری مسئولان چاشنی کنگره تغذیه شد

خبرگزاری فارس: کنگره تغذیه ایران در اصفهان بدون حضور حتی یک مسئول برگزار شد که این بی‌مهری طعم تلخی را به کنگره تغذیه ایران به عنوان مهم‌ترین رخداد اصفهان بخشید.

وقتی طعم تلخ بی‎مهری مسئولان چاشنی کنگره تغذیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کنگره تغذیه ایران در اصفهان با حضور پزشکان و متخصصان تغذیه کشور و برخی متخصصان خارجی مهمان در کنگره برگزار شد، اما نکته قابل تأملی که اندکی موجب دلخوری مهمانان خارجی بود، عدم حضور مسئولان کشوری و مسئولان استانی در این کنگره بود، که به دعوت مسئولان کنگره پاسخ مثبت ندادند.

دوازدهمین کنگره تغذیه ایران بدون حضور حتی یک مسئول استانی برگزار شد و حال جای این پرسش از مسئولان باقی است که آیا این کنگره که از آن در جهان به عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین کنگره تغذیه یاد می‎شود، از همایش‎های استانی که در آنها حضور می‎یابید کم اهمیت‎تر است، آیا کنگره تغذیه که می‎تواند نقش موثری را در بخش سلامت جامعه ایفا می‎کند،  نمی‎توانست زمانی هر چند کوتاه را در برنامه کاریتان دارا باشد.

بیشترین نکته‎ای که ذهن مهمانان و خبرنگاران را به خود درگیر کرده بود عدم حضور مسئولان بود، امری که نتوانستیم پاسخ مناسبی برای آن بیابیم.

در برنامه‌ای که توسط مسئولان کنگره به خبرنگاران داده شده بود سخنرانی دکتر ذاکر اصفهانی در افتتاحیه عنوان شده بود اما در چهار روز برگزاری این کنگره حتی یک مسئول استانی از کنگره دیدن نکرد.

*نکته دیگر کنگره تغذیه ایران پذیرایی میان برنامه‌ها بود که به هیچ وجه مواد تغذیه‌ای در آن رعایت نشده بود و انواع شیرینی‌جات و نوشابه‌های گازدار در آن توزیع می‌شد.

*وجود غرفه‌هایی که محصولات تزیینی و صنایع دستی اصفهان را ارائه می‌دادند از دیگر حاشیه‌های کنگره تغذیه ایران در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول