اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازنشستگی مازندران:

49 هزار بازنشسته مازندران زیر پوشش بیمه عمر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازنشستگی مازندران گفت: 49 هزار بازنشسته مازندران زیر پوشش بیمه عمر هستند.

49 هزار بازنشسته مازندران زیر پوشش بیمه عمر هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، حمیدرضا خانپور در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه دستگاه‌های اجرایی مازندران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازنشستگان را سکانداران هدایت و تربیت جامعه به ویژه فرهیختگان دانست و اظهار اشت: سازمان‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی با دارا بودن بیشترین نیروی انسانی نقش حساسی در تربیت جسم و روح نسل جامعه برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازنشستگی مازندران دارای 65 هزار پرونده بازنشستگی است، گفت: از این تعداد 62 هزار بازنشسته مشمول دریافت حقوق بازنشستگی هستند که ماهانه 44 میلیارد تومان به این افراد پرداخت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه منابع مالی پرداخت بازنشستگان، از کسورات شاغلان دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود، افزود: 49 هزار بازنشسته زیر پوشش بیمه عمر هستند.

رئیس سازمان بازنشستگی مازندران با اشاره به اینکه ماهانه از محل بیمه عمر بازنشستگان 900 میلیون تومان درآمد حاصل می‌شود، گفت: از این مبلغ 560 میلیون تومان هزینه شده است.

خانپور، صدور یک هزار و 34 کارت منزلت و اعزام 7 هزار و 200 بازنشسته به سفرهای سیاحتی زیارتی را از جمله فعالیت‌های سازمان بازنشستگی مازندران اعلام و تصریح کرد: برای سفرهای ریارتی سیاحتی بازنشستگان 10 میلیارد و 700 میلیون تومان یارانه پرداخت شد.

صفایی مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران نیز هدف از برپایی این گردهمایی را بازگو کردن مشکلات بازنشستگان و نیز قدردانی از بازنشستگان نمونه دانست و گفت: بازنشستگان نمونه براساس ساختار تعریف شده انتخاب شدند.

به گزارش فارس، در این مراسم از 20 بازنشسته نمونه استانی با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول