اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی:

تمام بیمه‌های درمانی تجمیع می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون رفاه اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت:‌ سازمان بیمه سلامت کشور در نظر دارد برنامه تجمیع تمام بیمه‌های درمانی کشور را اجرایی کند.

تمام بیمه‌های درمانی تجمیع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عبدالله عمادی صبح امروز در حاشیه بازدید از اداره کل بیمه خدمات درمانی مازندران در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه  مهم‌ترین برنامه در دست اقدام سازمان بیمه سلامت کشور تا پایان سال جاری را تشریح کنید، اظهار داشت:‌ سازمان بیمه سلامت کشور در نظر دارد برنامه تجمیع همه بیمه‌های درمانی کشور را اجرایی کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور بیان داشت:‌ رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای مد نظر است و با توجه به اینکه بیمه‌های متعدد باعث شده دفترچه‌های متعدد و موازی در دست مردم باشد به این معنا که مردم دفترچه‌های بیمه درمانی متعدد داشته باشند، بر همین اساس نمی‌توانیم جمعیت واقعی بیمه شده را شناسایی کنیم و همچنین نمی‌توانیم جمعیت بیمه نشده را هم شناسایی کنیم تا زیر پوشش بیمه قرار گیرند که از اهداف دولت است.

عمادی با بیان اینکه کاهش پرداخت از جیب مردم از دیگر برنامه‌های این سازمان است، تصریح کرد:‌ خریداران متعددی در حوزه بیمه درمانی داریم که باعث شده ارائه کنندگان خدمت به هر نحوی که مایل باشند، ارائه خدمت کنند که با تشکیل سازمان بیمه سلامت کشور این امکان به وجود می‌آید تمام خریدها را یک سازمان انجام دهد و قدرت چانه‌زنی را افزایش دهیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چگونه قرار است پوشش بیمه‌ای افرادی که زیر پوشش بیمه نیستند، صورت گیرد، افزود: افرادی که به هیچ شکل بیمه نیستند مشمول طرح بیمه ایرانیان می‌شوند.

عمادی با بیان اینکه در این طرح 50 درصد از هزینه بر عهده دولت و 50 درصد هم بر عهده فرد است، اذعان داشت:‌ هزینه‌ای که افراد در این طرح باید پرداخت کنند در طول سال 60 هزار تومان است و افرادی که نتوانند این مبلغ را هم پرداخت کنند می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد، زیر پوشش این طرح قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به اینکه افراد در طرح بیمه ایرانیان می‌توانند از تمام خدمات بیمه‌ای استفاده کنند، خاطرنشان کرد:‌ همه افراد را زیر پوشش بیمه قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول