اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برخورداری واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی از 30 درصد تخفیف بیمه آسیا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان گفت: این شرکت برای رفاه حال صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی استان با بیمه آسیا، تفاهم‌نامه‌ای برای 30 درصد تخفیف امضاء کرد.

برخورداری واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی از 30 درصد تخفیف بیمه آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان، محمد یعقوبی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه صدور بیمه‌های مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی و بیمه آتش‌سوزی کارگاه‌های صنعتی عضو معادل 30 درصد تخفیف منظور می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، بر اساس تفاهم‌نامه یاد شده، بیمه آسیا موافقت کرده است که حق بیمه‌نامه‌های صادره را در زمان صدور بیمه‌نامه به میزان 40 درصد نقد و مانده حق بیمه را حداکثر در سه قسط متوالی و ماهانه با اخذ چک دریافت کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: پرداخت اقساط حق بیمه توسط چک متعلق به شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: نرخ حق بیمه، بیمه‌نامه طبق ضوابط و مقررات و بر مبنای تعرفه جاری مورد عمل بیمه‌گر تعیین و محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول