اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر:

2 هزار نفر در استان بوشهر بیمه بیکاری می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 125 نفر در استان بوشهر از سازمان تامین اجتماعی بیمه بیکاری می‌گیرند.

2 هزار نفر در استان بوشهر بیمه بیکاری می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره عبدالمجید رازه عصر امروز در بازدید از شبانکاره اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر همواره تلاش دارد خدمات خود را در نقاط مختلف استان گسترش دهد تا همه مردم استان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی افزود: راه‌اندازی شعب اقماری با شتاب و کیفیت مطلوبی در شهرستان‌های مختلف انجام گرفته و این امر موجبات تسهیل خدمات‌رسانی را فراهم کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ارائه خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان و دسترسی آسان بیمه‌شدگان به این خدمات را از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی شعبه‌های اقماری در استان بوشهر عنوان کرد و بیان داشت: 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهرهای مختلف استان بوشهر فعالیت دارند.

رازه با اشاره به تسهیلات این سازمان برای بازنشستگی شاغلان تامین اجتماعی گفت: بر اساس قانون بودجه سال 91 آن دسته از بیمه‌شدگان مرد شاغل که با 60 سال سن 10 سال سابقه بیمه و زنان شاغلی که با 55 سال سن 10 سال سابقه بیمه داشته باشند، می‌توانند درخواست بازنشستگی بدهند.

وی افزود: در استان بوشهر 330 هزار بیمه شده اصلی و 15 هزار مستمری‌بگیر وجود دارد که از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال 528 میلیارد ریال به بازنشستگان، مستمری‌بگیران، از کارافتادگان، بیماران و زنان باردار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر و بر اساس آمار موجود تعداد 2 هزار و 125 نفر در استان بوشهر از سازمان تامین اجتماعی بیمه بیکاری می‌گیرند.

رازه اذعان داشت: تلاش مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و شهروندان صرف می‌شود و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول