اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 ماهه نخست امسال

مقرری بیمه بیکاری برای 3500 نفر در استان مرکزی برقرار شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در هفت ماهه نخست امسال برای 3 هزار و 540 نفر مقرری بیمه بیکاری در استان مرکزی برقرار شده است.

مقرری بیمه بیکاری برای 3500 نفر در استان مرکزی برقرار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفت ماهه گذشته 3 هزار و 954 نفر مقرری‌بگیر جدید به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده‌اند که از این تعداد برای 3 هزار و 540 نفر مقرری بیمه بیکاری برقرار شده است.

وی تصریح کرد: این اداره کل با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در تلاش است تا مقرری‌بگیران در طول استفاده از بیمه بیکاری با فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مهارت لازم برای ورود به بازار کسب و کار را به دست آورند.

شیخی با بیان اینکه در سال جاری تعداد 350 نفر مقرری‌بگیر به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند و در حال حاضر در حال کسب آموزش‌های مربوطه هستند گفت: تعداد کل مقرری‌بگیران 5 هزار و 150 نفر است که مقرری 2 هزار و 512 نفر قطع شده است.

به گفته وی از این تعداد 450 نفر به دلیل اشتغال مجدد از طریق معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات کارفرمایی از لیست مقرری‌بگیران خارج شده‌اند و مابقی به طریق طرح خوداشتغالی و عدم قبول شغل پیشنهادی و پایان مدت مقرری بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به  574 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به استان در نیمه نخست امسال گفت: 330 میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب مشاغل خانگی و 244 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی بوده که  تسهیلات مشاغل خانگی 50 میلیون ریال و به صورت قرض‌الحسنه و در اقساط 36 ماهه به متقاضیان پرداخت شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول