اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان:

اقدام جدی برای رفع بحران آب در اصفهان نشده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: 12 سال است که به استان اصفهان بی‌مهری می‌شود و هیچ اقدام جدی برای رفع بحران آب در اصفهان نشده است.

اقدام جدی برای رفع بحران آب در اصفهان نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیدرسول رنجبران جمعه شب در همایش راهکارهای دستیابی به تولید پایدار در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به مظلومیت استان اصفهان اظهار کرد: برخی به غلط استان اصفهان را استان برخوردار می‌نامند.

وی با اشاره به اینکه 400 سال پیش ظرفیت‌سازی امروز در ایران انجام شده بود، افزود: ما در دوره خود نتوانستیم کار شناسنامه‌دار و در حد دوران صفویه برای شهر خود انجام دهیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: این در حالی است که استان اصفهان پر از قابلیت‌های گردشگری است اما همچنان این قابلیت مغفول مانده است.

وی به وجود صنایع اشاره و تصریح کرد: صنایع آلوده کننده برای اصفهان تبعات منفی بسیاری دارد، چنانکه استان اصفهان دارای بیشترین بیمار ام اس در کشور شده است.

رنجبران گفت: 12 سال است که به استان اصفهان بی‌مهری می‌شود و از دیدگاه من این بی‌مهری خیانت به کشور است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: چند سالی است در کشور دنبال توزیع فقر هستیم و این در حالی است که بودجه‌های میلیاردی در مکان‌های خالی از سکنه خرج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات باید بر اساس نیروی انسانی در صنایع توزیع شود، افزود: وضعیت توزیع اعتبار موجود ضد تولید پایدار است و عدم استفاده از منابع موجود و بالفعل و بالقوه در واقع خیانت به ملت است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول