اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خبر داد

بهره‌مندی 65 هزار نفر در کنگان از بیمه روستایی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از بهره‌مندی 65 هزار نفر در کنگان از بیمه روستایی خبر داد.

بهره‌مندی 65 هزار نفر در کنگان از بیمه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان زینب حسینی ظهر امروز در آیین اجرای دوره‌های آموزشی در کنگان اظهار داشت: توجه به بهداشت از مهم‌ترین مسائل در دنیای امروز است و دولت در چند سال اخیر در تقویت بهداشت در شهرها و روستاها تلاش‌های زیادی داشته است و شاهد رشد چشمگیری در شاخص‌های بهداشتی هستیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در کنگان شاهد تلاش زیادی هستیم و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ایم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

حسینی با اشاره به توسعه بهداشت در روستاهای کنگان گفت: بر اساس آمار موجود بیش از 65 درصد جمعیت شهرستان کنگان زیرپوشش بیمه روستایی هستند و از امکانات بهداشتی و درمانی استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: در مجموع بیش از 65 هزار نفر معادل 13 هزار خانوار کنگانی زیرپوشش بیمه روستایی قرار دارند.

حسینی از برگزاری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه در مدارس شهرستان کنگان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این آموزش‌ها در مدارس بالا بردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در صورت بروز حوادث است.

وی یادآور شد: با توجه به سن دانش‌آموزان و جمعیت زیاد آنان باید به آنها آموزش کمک‌های اولیه ارائه شود تا در صورت بروز حوادث آنها به مردم کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان ادامه داد: این آموزش‌ها باید مداوم و در طول سال برای دانش‌آموزان صورت گیرد نه فقط به صورت نمادین و برای برنامه‌های خاص از آنها استفاده شود.

مسئول اورژانس 115 کنگان نیز بیان کرد: هدف از ایجاد اورژانس 115 در جهان کمک‌رسانی و بهبود خدمات به مردم آسیب‌دیده است و در صورت بروز حادثه‌ای این اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یاری مصدومان خواهد شتافت.

هادی صادق در ارتباط با مشکلات بیماران قلبی، تنفسی و شکستگی، شوک و خونریزی آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول