اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 230 شرکت کننده

هشتمین جشنواره قرآنی مدها متان در خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مرحله استانی هشتمین جشنواره قرآنی مدها متان با حضور 230 شرکت کننده در بیرجند برگزار شد.

هشتمین جشنواره قرآنی مدها متان در خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم آغاز این مسابقات اظهار کرد: این جشنواره ویژه اعضای این کانون‌ها در استان است که در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رمضان زاهدی با اشاره به اینکه نفرات برتر بخش آقایان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، بیان کرد:  این جشنواره در قالب هشت رشته قرائت، ترتیل، اذان، حفظ 10، حفظ 20، حفظ کل، مفاهیم، نهج البلاغه و تفسیر ویژه ائمه جماعات کانون‌ها برگزار می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم با تاکید براینکه قرآن سراسر نوراست، ادامه داد: تلاوت، قرائت، ترتیل، روخوانی و روانخوانی قرآن همه و همه در راستای رسیدن به سعادتی است که قرآن به آن اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام مختاری افزود: قرآن کریم به تمامی سوالاتی که برای بشریت به وجود می‌آید از قبیل فلسفه آفرینش و نقشه راه رسیدن به سعادت اخروی پاسخ داده است.

وی با اشاره به اینکه ناآرامی‌ها، استرس‌ها و اضطراب‌ها امروزه در زندگی بشر بسیار زیاد شده است، گفت: قرآن سراسر آرامش و تنها رسیدن به هدایت واقعی است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول