اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد ایلام:

اولین جشنواره ملی قرآنی "شفق" در ایلام برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: اولین جشنواره ملی قرآنی "شفق" در ایلام برپا می‌شود.

اولین جشنواره ملی قرآنی "شفق" در ایلام برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی گهرسودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور اولین جشنواره قرآنی آیات با موضوع نقاشی در ایلام برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: عمده‌ترین اهداف برپایی این جشنواره ملی شناسایی نیروهای قرآنی، هنرمند و استفاده از شیوه‌های جدید و کارآمد هنری در موضوعات قرآن است.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری و ارائه دقیقی از مطالب قرآنی به صورت هنر در بین هنرمندان کشور، افزایش علاقه‌مندی آحاد جامعه به منظور توسعه و ترویج معارف قرانی از دیگر اهداف برپایی این جشنواره است.

گهرسودی تصریح کرد: زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای همکاری و هماهنگی بین هنرمندان با مفاهیم قرآنی، تبلیغ و نشر مفاهیم قرآنی با استفاده از زبان هنر و تشویق هنرمندان برای خلق آثار ماندگار با الهام از اموزه‌های قرآنی از دیگر اهدام مهم برپایی این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: موضوعات این جشنواره سوره مبارکه انسان و سوره مبارکه والعصر است که موضوعات اختصاصی این جشنواره محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره از 10 آبان ماه امسال به صورت کارگاهی شروع می‌شود و از تمام هنرمندانی که آثار به این جشنواره ارسال کرده‌اند دعوت به عمل خواهد آمد.

این مسئول اضافه کرد: این جشنواره ملی در محل هتل زاگرس ایلام با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار خواهد شد و استاد چلیپا استاد برجسته کشوری در این جشنواره حضور ویژه خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول