اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 آبان‌ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره ملی قرآنی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآن دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان گفت: جشنواره ملی قرآن کریم ویژه دانشجویان سراسر استان، 19 آبان‌ماه در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار می‎شود.

برگزاری جشنواره ملی قرآنی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، سید ابوالقاسم فضایلی اظهار داشت: جشنواره ملی قرآنی در دو بخش؛ هنر و ادبیات با زیرمجموعه شعر قرآنی، داستان کوتاه قرآنی، نمایشنامه و تئاتر قرآنی و هنرهای تجسمی قرآنی و نیز در بخش رسانه و فضای مجازی در زمینه ساخت و طراحی وبلاگ‌، سایت، نرم‎افزار، کلیپ و پیامک قرآنی برگزار می‎شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره قرآنی، پس از تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت www.usb.nahad.ir تا 17 آبان‎ماه جاری مهلت دارند تا آثار خود را به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان ارائه دهند.

کارشناس قرآن دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در پایان با بیان اینکه به سه نفر برگزیده در هر رشته جوایز ارزنده‌ای اعطاء می‌شود، یادآور شد: همچنین در این جشنواره از نشریات قرآنی دانشجویی تجلیل به عمل می‎آید.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول