اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تعمق در مفاهیم قرآنی

همایش رهیافت‌های علوم مهندسی در پرتو قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین همایش رهیافت‌های علوم مهندسی در پرتو قرآن‌کریم با هدف تغییر نگرش عمقی در مفاهیم قرآنی به صورت ارائه راهکارهای علمی و عملی در قرآن‌ کریم برگزار می‌شود.

همایش رهیافت‌های علوم مهندسی در پرتو قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی آذرنوش دبیر اجرایی همایش رهیافت‌های علوم مهندسی در پرتو قرآن‌کریم عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد با اشاره به هدف این جشنواره در تصحیح برداشت‌های عملی از مفاهیم قرآنی اظهار داشت: سایبرنتیک در قرآن، دست‌نیافته‌ها و نشانه‌های علوم مهندسی در قرآن و تحلیل اعجاز قرآن با دیدگاه مهندسی از جمله محورهای اصلی این همایش است.

دبیر اجرایی همایش رهیافت‌های علوم مهندسی در پرتو قرآن‌ کریم گفت: این همایش با طرح ارتباط علوم مختلف با قرآن‌ مجید به صورت بین رشته‌ای، تولید علم را از طرق منابع قرآنی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: استفاده صحیح و کاربردی از مفاهیم قرآنی در بعد مسائل علمی و عملی برای مخاطبان این همایش که جامعه مهندسان در رشته‌های فنی و مهندسی هستند، محوری‌ترین موضوع این همایش است.

آذرنوش با اشاره به برگزاری این همایش توسط معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: همایش‌هایی با موضوعات مشابه در علوم پایه و علوم انسانی برگزار شده است اما محور این همایش، بررسی حوزه فنی و مهندسی در مفاهیم قرآنی است.

این همایش با مشارکت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در مورخه 91/8/18 در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول