اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

جشنواره‌های قرآنی تأثیر چشمگیری بر جوانان می‌گذارد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: جشنواره‌های قرآنی تأثیر چشمگیر و حقیقی خود را بر جوانان می‌گذارد.

جشنواره‌های قرآنی تأثیر چشمگیری بر جوانان می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح جشنواره قرآنی «مدها متان» در این شهرستان اظهار داشت: قرآن برای هدایت بشریت به سوی کمال فرستاده شده و برنامه جامع و کاملی برای زندگی در هر برهه از زمان دارد و دستورات آن هیچ زمان رنگ کهنگی نمی‌گیرد.

وی افزود: قاریان کلام وحی باید با شناخت کامل و عمل به دستورهای آن قرآن را تلاوت کنند و این اوامر الهی در زندگیشان جاری باشد.

آزادی تصریح کرد: این سومین دوره برگزاری مسابقات «مدها متان» بعد از مستقل شدن دبیرخانه کانون‌های مساجد در جنوب کرمان است و هر سال در منطقه با رشد آمار شرکت‌کنندگان و کشف استعدادهای نو روبه‌رو هستیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این جشنواره‌ها تأثیر چشمگیر و حقیقی خود را بر جوانان داشته باشد.

به گزارش فارس این جشنواره از صبح امروز با رقابت آقایان شرکت کننده در پنج رشته آغاز به کار کرد و رقابت شرکت کنندگان تا بعد از ظهر ادامه دارد.

دوره سوم مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جنوب کرمان با حضور بیش از 180 شرکت کننده آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول