اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی استان قزوین خبر داد

الوند میزبان هشتمین جشنواره قرآنی قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره قرآنی استان قزوین گفت: هشتمین جشنواره قرآنی قزوین با حضور شرکت‌کنندگان مختلف از شهرها و مناطق مختلف استان، 12 آبان‌ماه در شهر الوند برگزار می‌‌شود.

الوند میزبان هشتمین جشنواره قرآنی قزوین

وحید پرهمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز از برگزاری جشنواره قرآنی در 4 رشته مختلف با حضور شرکت‌کنندگان مختلف از شهرها و مناطق گوناگون استان قزوین در 12 آبان‌ماه به میزبانی شهر الوند خبر داد.

وی در خصوص این جشنواره اظهار کرد: البرز به عنوان نخستین شهرستان است که میزبانی جشنواره قرآنی قزوین را بر عهده خواهد داشت.

دبیر جشنواره قرآنی استان قزوین افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) مجری این دوره از مسابقات قرآنی بوده و اعضای این کانون با همت و همکاری فراوان، همه برنامه‌ها و اقدامات مربوط به میزبانی را بر عهده گرفته است.

پرهمر با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اضافه کرد: این مسابقات ویژه آقایان در رده‌های سنی 16 تا 30 سال بوده و در 4 رشته قرائت، حفظ، اذان و ترتیل برگزار می شود که حفظ 5 جزء، 10 جزء و 15 جزء از شاخه‌های رشته حفظ قرآن کریم در مسابقات است.

وی تصریح کرد: روز جمعه 12 آبان‌ماه از صبح تا نماز مغرب و عشاء مسابقات قرآنی دنبال خواهد شد و با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم نیز با شناخت نفرات برتر پایان می‌یابد.

دبیر جشنواره قرآنی استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استان و شهرستان برپا می‌شود و نفرات برتر علاوه بر دریافت جوایز نفیس به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

پرهمر در خصوص نحوه ثبت‌نام غیر حضوری در این مسابقات اظهار کرد: برای ثبت‌نام غیر حضوری و شرکت در مسابقات، علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات، نام رشته و شهر محل سکونت خود را به شماره سامانه 30004600006868 ارسال کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول